Bestaande klant en 4g???

• 15 mei 2013
  • 6 reacties
  • 6618 keer bekeken

Nadat ik hier op het forum las dat bestaande klanten mogen wijzigen. Dacht ik dat wil ik ook. Helaas de klantenservice wil me niet helpen!!

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Bart3002,

Ik heb je eerdere bericht inmiddels beantwoord. Mijn antwoord is te vinden op dit topic 

Heb zelf ook maar eens gebeld met de klantenservice om mijn 3g om te laten zetten naar 4g.

Nu werd me verteld dat dit idd mogelijk is maar moet dan wel een hogere databundel nemen om dat dit naar hun zeggen alleen mogelijk is bij een data bundel van 2500 mb. Vind dit zelf crimineel 4g is 4g of dit nu met 1000 mb is of niet. Ik zou dan toch gewoon gebruik van het 4g netwerk moeten kunnen maken maar nee hoor KPN moet hier toch maar weer eens extra geld voor hebben. Oplichters vind ik het zo, je kan overgezet worden of niet en wat voor databundel je gebruikt zou hier niet voor uit moeten maken.

Reputatie 7
Badge +12
Het is makkelijk om woorden zoals crimineel en oplichter in de mond te nemen, maar neem eerst eens de moeite om de voorwaarden van het abonnement door te lezen dat u heeft genomen. Dat u uw zin niet krijgt bij het abonnement dat er is genomen is dan niet de schuld van KPN. Daarnaast zal ik mij eerst ook nog afvragen of u wel een toestel hebt dat het 4G netwerk ondersteunt.

Ik heb een toestel dat 4g ondersteunt anders zou ik niet de opmerking maken om over te atappen op 4g. Gezien het feit dat ik deze opmerking maak is dat het mogelijk is ja of nee om ovee te gaan op 4g. Het antwoord is dus ja maar er moet maar weer eens extra voor betaald worden. Je kan overstappen ja of nee.
Reputatie 7
Badge +12
Klopt, u vraagt om een extra functionaliteit binnen het huidige abonnement. Daar zitten dan kosten aan conform de voorwaarden.

Kan daarom ook best begrijpen als KPN hier eenmalige administratiekosten voor in rekening brengt, maar dat je een hogere databundel moet nemen slaat nergens op.

Reageer