Beantwoord

Betaal ik straks ook meer bij gebruik van 5G?

  • 29 March 2020
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Mijn smartphone is geschikt voor het 5G netwerk. Moet ik daar dan ook meer voor betalen als KPN het heeft uitgerold? Of past dit gewoon binnen de huidige bundel?

icon

Beste antwoord door Ward_ 31 March 2020, 19:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

5G werkt gewoon binnen uw huidige bundel. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Bert39, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zodra 5G komt zijn in ieder geval al onze KPN Hussel mobiele producten hier klaar voor. Alle informatie over 5G kan je vinden op onze website! 

Goedenavond @Bert39, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zodra 5G komt zijn in ieder geval al onze KPN Hussel mobiele producten hier klaar voor. Alle informatie over 5G kan je vinden op onze website! 

Dankjewel voor de reactie. Dat KPN er klaar voor is en dat het sneller, veiliger en betrouwbaarder is, geloof ik best. Maar ik hoor ook graag dat het binnen de huidige bundels valt. En dat lees ik nergens! Of zie ik het verkeerd? 

Reputatie 7
Badge +10

@Bert39 Misschien heb je er overheen gelezen? Op die pagina die Susan geeft staat dit:

 

"Sinds oktober 2019 zijn al onze KPN Hussel Mobiel abonnementen 5G ready. Zodra 5G wordt uitgerold in Nederland, zijn onze abonnementen er klaar voor.

En kun jij zónder extra kosten gebruik maken van ons 5G-netwerk."

 

Je dient dus wel een vrij nieuw abonnement te hebben dat onder Hussel valt.

Dankjewel Ward. Het was even zoeken, maar  na verder doorklikken heb ik het gevonden. Het kost niets extra, mits je maar een Hussel abonnement hebt. 

Reageer