Beantwoord

Blokkade op roaming?

  • 31 March 2019
  • 2 reacties
  • 165 keer bekeken

IIk denk ook dat ik een blokkade op mijn roaming heb aangezien ik alle instellingen zo heb staan zoals te lezen hier op het forum e'n ook mijn mobiel opnieuw heb opgestart en nog steeds geen internet krijg. Zou iemand dat ook voor mij kunnen nakijken.

Bij voorbaat dank

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van Geen internet buitenland, blokkade op roaming
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 April 2019, 09:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wes1983, Welkom op het forum. Lastig dat je geen gebruik kunt maken van internet in het buitenland. Je geeft aan dat je alle instellingen hebt doorlopen. Ik ga ervan uit dat je gecontroleerd hebt of roaming aan staat, je de APN instellingen hebt gecontroleeerd en meerdere aanbieders hebt geselecteerd in om te kijken of je dan wel gebruik kan maken van het internet in het buitenland. Ik kan in ieder geval uitzoeken of roaming geblokkeerd is. Zou je daarvoor je 06-nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Wes1983, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer