Beantwoord

Buiten de deur soms geen internet via 4G op mobiel

  • 25 February 2021
  • 10 reacties
  • 483 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 7 reacties

Heel er lastig dat ik buiten de deur vaak geen 4G internet heb.

wat is hieraan te doen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 February 2021, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @CCR . Welkom op het forum.

Die vraag kan ik niet zo maar beantwoorden. Woon je in een gebied waar de 4g ontvangst slecht is? Zo niet, ervaar je dit probleem met verschillende mobieltjes?

Ja zowel met mijn nieuwe als met mijn oude telefoon. En het is de ene keer wel en de andere keer niet. En niet alleen waar ik woon maar ook op andere plaatsen. 

Hoe merk je het op dat moment? Wat geeft de indicator op je telefoon aan? Is het 4g symbooltje helemaal foetsie op dat moment?

Kun je verder je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Er staat gewoon 4G, ook als ik geen verbinding heb. Gisteren had ik weer geen internet buiten en toen ik  hem op 3G zette, deed hij het wel. Terwijl daarvoor het 4G symbool wel zichtbaar was.

Jij komt bij Telfort vandaan, toch? Zit er nog hetzelfde SIM kaartje in de telefoon of heb je na de overgang naar KPN een nieuwe SIM kaart gekregen?

Ja ik kom inderdaad bij Telfort vandaan. En heb geen nieuwe simkaart gekregen. 

Hmm, zou kunnen dat daar de oorzaak zit. Zou je via deze website een nieuwe simkaart willen bestellen?

 

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm

 

Ja, ga ik gelijk doen! Dankjewel alvast, hopelijk is het probleem daarmee opgelost. 

Zo niet, laat het weten en kijken we verder.

Is goed, ik laat het weten als het met de nieuwe simkaart ook niet goed gaat. Fijn weekend!