Beantwoord

Buitenland bundel

• 24 juli 2015
  • 4 reacties
  • 471 keer bekeken

Omdat ik morgen naar het buitenland ga heb ik de buitenland bundel europa weektegoed aangevraagd door te bellen met *120#. De verbinding werd verbroken door een verbindingsfout. Niet getreurd dacht ik, dan doe ik het via de Mijn KPN App.

En ja hoor, het is gelukt. Maar..... Nu kreeg ik alle smsjes dubbel. Ik check de app voor mijn tegoed, wat blijkt: heb ik twee bundels voor dezelfde week! Plus een sms dat mijn beltegoed minder is dan 1 euro. Tja, zo kan ik het ook.

Dus beste KPN zouden jullie 1 bundel willen annuleren en het beltegoed weer bijschrijven?

Ik heb het hier maar op het forum gezet, weet niet waar ik het anders moet plaatsen.

icon

Beste antwoord door Marcia_ 24 juli 2015, 19:16

Beste Heikootje,

Welkom op het forum. heeft je al helemaal voorbereid op wat ik ga vragen, zie ik 😉. Stuur je mij in een privébericht je 06-nummer en SIM-kaartnummer? Ga ik het inderdaad voor je terugdraaien en vergoeden. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo en welkom op het forum,

Het forum is inderdaad een van de plekken waar je dit kan plaatsen. Op het forum zijn naast klanten (waaronder ik) ook medewerkers actief.

In enkele dagen zal een KPN Medewerker je naar enkele gegeven vragen, waaronder je simkaart nummer. Vervolgens kunnen ze je het bedrag van de (2e) bundel crediteren mits de (2e) bundel nog niet gebruikt is.

Goedenacht!

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Beste Heikootje,

Welkom op het forum. heeft je al helemaal voorbereid op wat ik ga vragen, zie ik 😉. Stuur je mij in een privébericht je 06-nummer en SIM-kaartnummer? Ga ik het inderdaad voor je terugdraaien en vergoeden. 

Reputatie 7
Badge +27
Verwerkt hoor! Je hebt €5 teruggekregen op je reguliere bundeltegoed. 

Thanks!

Reageer