Beantwoord

Buitenland bundel

• 9 september 2016
  • 5 reacties
  • 219 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Goede middag,

Vanaf dinsdag 3 dagen in Boedapest geweest.
Een tijdje terug kreeg ik bericht dat iedere klant 100 mb gratis kreeg en ik dacht laat ik die maar direct aktiveren anders vergeet ik dat weer.

Maandagavond keek ik in de mijnkpn app om alvast een bundel aan te schaffen voor na die 100 mb.
De 100 mb bundel was verdwenen en ook nergens te vinden in de app.
Ook niet over verbruikte bundels.

Ik dacht dommm van mij, waarschijnlijk is deze dus net als de andere bundels maar een maand geldig geweest na aktivering.

Dus op reis gegaan met de gedachte dat ik alleen mijn nieuwe bundel had van 500 mb die ik op het vliegveld aktiveerde.
Op de eerste dag kreeg ik al diverse melding dat mijn bundel opraakte.
50% en 75% en op.
Dus ik dacht voor 500 mb, dus voor de laatste 2 dagen kocht ik een nieuwe bundel van 1000 mb.
Zette regelmatig mijn roaming uit.
Ik gebruikte het vooral voor google maps voor route, als ik de weg kwijt was waar ik was en wat whatsapp verkeer.

Gisterenmorgen op de derde dag kwam ik erachter toen ik in mijn kpn app keek dat ik van mijn 500 mb nog maar 60 mb had gebruikt en dat ik dus nog 440 mb had plus die 1000 mb voor mijn laatste dag.
Toen ging ik naar mijn smsjes en zag ik dat die meldingen over mijn gratis bundel ging.
De bundel die ik dus niet zag in mijn app voor ik ging.

Ik snap dat ik mijn smsjes beter had moeten lezen. Dus niet afgaan op de eerste regel die boven in mijn scherm kwamen maar dat ik de sms had moeten openen.
Maar als je denkt dat je alleen die aangekochte 500 mb bundel van 6 september hebt....

Dus nu zit ik met 1330 mb aan buitenland te goed wat geldig is tot begin oktober waar ik niks aan heb.
En heb ik 15 euro voor ........ uitgegeven.

Is hier wat aan te doen?
En waarom was die gratis bundel niet zichtbaar in mijn app en nu wel.

Alvast bedankt!

Carla
icon

Beste antwoord door Marcia_ 10 september 2016, 14:42

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie dat de gratis bundel op 25 augustus was geactiveerd. Die loopt dus nog tot 25 september. Verder zie ik dat je inderdaad een 500 en 1000 bundel aangevraagd hebt. Van de 500 heb je al wel iets gebruikt, van de 1000 niet. Daarom zal ik deze uit coulance vergoeden. Dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Heb ik je zo voldoende geholpen?

Edit: fout hersteld. Het gaat om een abonnement, niet om prepaid
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Wat een verhaal, Carla! De gratis bundel is inderdaad na het activeren 31 dagen geldig. Heel vreemd dat je deze eerst niet zag en daarna weer wel! Ik ga daarom eens kijken wat er precies aan de hand is. We hebben je 06-nummer nog niet, zie ik. Stuur je me die in een reactie op mijn privébericht ?
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie dat de gratis bundel op 25 augustus was geactiveerd. Die loopt dus nog tot 25 september. Verder zie ik dat je inderdaad een 500 en 1000 bundel aangevraagd hebt. Van de 500 heb je al wel iets gebruikt, van de 1000 niet. Daarom zal ik deze uit coulance vergoeden. Dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Heb ik je zo voldoende geholpen?

Edit: fout hersteld. Het gaat om een abonnement, niet om prepaid
Reputatie 2
Badge
Marcia,

Dank!
Alleen wat bedoel je met prepaid tegoed?
Ik heb een abonnement.

Carla
Reputatie 7
Badge +27
Ik was er niet helemaal bij! Natuurlijk gaat het om een abonnement. Je krijgt de vergoeding dan ook op de volgende factuur terug. Ik heb mijn verhaal aangepast. Sorry voor de verwarring!
Reputatie 2
Badge
Dank je!

Reageer