Beantwoord

buitenland bundel

  • 16 July 2020
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Hallo, 

Klopt het dat er vorig jaar zomer meer opties waren in de buitenland bundels?  Toen kon ik voor een vast bedrag een grote hoeveelheid data kopen zodat ik de hele autovakantie hotspot kon zijn voor 2 kindertablets en er zelf ook 2 weken lang gemak van had.  Is hier nu een beperkt aanbod in of kijk ik verkeerd? 

 

Gr

Han

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 July 2020, 08:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hannah2601, welkom op het forum!

Blijf je binnen de EU tijdens jullie vakantie? In dat geval, kan je jouw gewone bundel gebruiken en hoef je geen speciale bundel voor in het buitenland te kopen :slight_smile: Als je gewone bundel op is, is het mogelijk om extra data bij te kopen. Mochten jullie in augustus op vakantie gaan, dan is het nu ook nog mogelijk om je abonnement te wijzigen en een grotere internetbundel te nemen. Zo'n wijziging kunnen we doorvoeren per de 1e van de volgende maand, dus als je vóór 31 juli een wijziging doorvoert (via MijnKPN of via bellen met 1200/ 0800 - 0402) gaat de grotere databundel op 1 augustus in. Je kunt dan voor 31 augustus doorgeven dat je weer terug wilt naar je huidige bundel zodat die per 1 september weer terug wordt gezet :slight_smile:

Buiten de EU is het wel aan te raden om een bundel te kopen om zo de extra kosten te beperken. Hier zijn niet meer opties voor dan we nu hebben, vorig jaar hadden we exact dezelfde bundels.

hoi maya, 

bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad mijn abonnement tijdelijk verhoogd, met mijn huidige abonnement had ik het denk ik nog geen kwartier gered om hotspot te zijn voor de 2 tablets van de kids 😀  

 

in mijn herinnering werkte het vorig jaar anders maar dat heb ik denk ik zelf verzonnen haha

 

fijne dag!

Mvg

Hanneke

Reputatie 7
Badge +20

Ah, fijn dat je herinneringen aan vorige zomer weer terug zijn gekomen :wink::sweat_smile:

Alvast een hele fijne vakantie gewenst!