Beantwoord

Buitenland bundel activeren

• 21 september 2016
  • 2 reacties
  • 386 keer bekeken

Beste KPN,

Hoe lang duurt het om een buitenland bundel te activeren? Ik heb gister een bundel besteld maar deze is nog niet geactiveerd. Hoe lang duurt dit gemiddeld?

Mvg,

Nils
icon

Beste antwoord door Cindy_ 22 september 2016, 09:41

Hi Nils!

Welkom op het forum! Wat gek dat je nog geen bevestiging hebt gehad van de bundel. Heb je die via MijnKPN geactiveerd of via sms? Je krijgt normaal binnen een paar minuten bevestiging van de bundel. We hebben problemen gehad met de zichtbaarheid van de buitenlandbundels, maar de bevestiging kwam wel aan. Ik denk dat er bij jou iets anders aan de hand is. Het lijkt me handig dat ik even met je mee kijk hierbij. Hiervoor wil ik graag gegevens van je hebben. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan help ik je verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Nils!

Welkom op het forum! Wat gek dat je nog geen bevestiging hebt gehad van de bundel. Heb je die via MijnKPN geactiveerd of via sms? Je krijgt normaal binnen een paar minuten bevestiging van de bundel. We hebben problemen gehad met de zichtbaarheid van de buitenlandbundels, maar de bevestiging kwam wel aan. Ik denk dat er bij jou iets anders aan de hand is. Het lijkt me handig dat ik even met je mee kijk hierbij. Hiervoor wil ik graag gegevens van je hebben. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +24
Is het allemaal duidelijk @dalmeijer2012? Ik hoop het! Mocht je nog vragen hebben, stuur dan je gegevens nog even toe.

Reageer