Beantwoord

Buitenland bundel dubbel besteld

• 13 november 2016
  • 3 reacties
  • 178 keer bekeken

Ik heb rond 25 oktober de eenmalige gratis EU buitenlandbundel 100 aangezet. Deze was nog niet op, nu ben ik afgelopen vrijdag weer naar het buitenland gegaan en wou ik de bundel weer aanzetten. Nu zie ik op de app dat ik perongeluk een nieuwe bundel heb besteld, ik wist niet dat deze automatisch aan bleef staan als ik weer in Nederland was, kan ik dit nog ongedaan maken?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Cindy_ 14 november 2016, 12:27

Hallo @ReniHurk, welkom op het forum. Een voordeel van de nieuwe bundels is ook dat ze blijven staan voor een bepaalde periode als ze nog niet op zijn 🙂. Goed om te weten en ik snap dat je daar misschien overheen hebt gelezen. Als je je nieuw geactiveerde bundel niet gebruikt, vergoed ik die uit coulance voor je. Die vergoed ik voor je zodra de periode van die bundel op is. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hallo @ReniHurk, welkom op het forum. Een voordeel van de nieuwe bundels is ook dat ze blijven staan voor een bepaalde periode als ze nog niet op zijn 🙂. Goed om te weten en ik snap dat je daar misschien overheen hebt gelezen. Als je je nieuw geactiveerde bundel niet gebruikt, vergoed ik die uit coulance voor je. Die vergoed ik voor je zodra de periode van die bundel op is. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb met @ReniHurk afgesproken dat hij me een seintje geeft zodra de bundel is verlopen. Bij geen gebruik vergoed ik de bundel uit coulance 🙂.
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb de vergoeding zojuist voor @ReniHurk ingevoerd, aangezien de bundel niet gebruikt was 🙂.

Reageer