Beantwoord

Buitenland bundel dubbel besteld

• 11 mei 2018
  • 7 reacties
  • 153 keer bekeken

Hallo, ik heb net een buitenland bundel aangeschaft, maar de verwerking bleef maar lopen met het vakje akkoord open. dus ik heb weer het vakje aangeklikt en verwerken ingedrukt. Nu blijkt dat ik twee keer heb besteld! Wat nu. Dat wilde ik niet! Kan er een buitenland bundel vanaf?

met vriendelijke groet,

jack

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik_ 15 juni 2018, 11:42

Ik heb er naar gekeken, Jack en ik zie geen verbruikskosten in het buitenland. Wel staan er op je factuur de kosten voor de twee buitenlandbundels. Die zorgen ervoor dat de prijs zo veel hoger is dan normaal. Ik heb ook gekeken, zoals ik vorige maand aangaf, naar het verbruik van de buitenlandbundels. En ik zie dat je daarin maar één van beide bundels hebt gebruikt. Voor de tweede heb ik dan ook een creditering uitgevoerd. Die wordt op de factuur van juli verwerkt.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum, Jack! Ik begrijp dat het zeker niet de bedoeling was om de bundel dubbel te bestellen. Het is niet mogelijk om een van de bundels er weer af te halen. Wel is het zo dat ze na elkaar gebruikt worden. Als je die tweede bundel niet gebruikt hebt kan ik die kosten voor je vergoeden. Plaats hier weer een berichtje als je terug bent uit het buitenland, dan pak ik dit verder met je op 🙂
Dank je wel Erik. Dat zal ik dan doen. ☺
Hallo Erik, ben terug van vakantie en zie dat er een groot bedrag betaald moet worden aan kosten terwijl ik toch 2x! een bundel buitenland had gekocht. Ik begrijp het niet!

groet, jack🙄
Reputatie 7
Badge +27
Welkom terug, Jack! Dat is nogal onverwacht. Ik kijk dit voor je na en kom er zo snel mogelijk bij je op terug!
Hoor graag van je!☺
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb er naar gekeken, Jack en ik zie geen verbruikskosten in het buitenland. Wel staan er op je factuur de kosten voor de twee buitenlandbundels. Die zorgen ervoor dat de prijs zo veel hoger is dan normaal. Ik heb ook gekeken, zoals ik vorige maand aangaf, naar het verbruik van de buitenlandbundels. En ik zie dat je daarin maar één van beide bundels hebt gebruikt. Voor de tweede heb ik dan ook een creditering uitgevoerd. Die wordt op de factuur van juli verwerkt.
Super Erik! ☺ dank je wel!

Reageer