Beantwoord

Buitenland bundel sms

• 2 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 148 keer bekeken

Wanneer ik een sms " EU1000 AAN " stuur naar 1266 dan krijg ik een sms'je dat het onbekend is en de tekst moet controleren maar heb al geprobeerd hem rechtstreeks vanuit de site de kopiëren en verzenden en ook handmatig ingetypt maar krijg die sms dat het onbekend is wie weet wat ik verkeerd doe of of er een storing is ?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Justin_ 6 augustus 2016, 12:19

Hoi JohnnyK, welkom op het forum! Wat apart dat het aanvragen van deze bundel niet lukt per sms. Ik heb je een privébericht gestuurd. Reageer daarop, dan zoek ik voor je uit wat er precies misgaat.Hoi JohnnyK, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Is het toch gelukt de bundel via sms te activeren, of heb je wellicht de bundel aangezet via MijnKPN? Als je nog vragen hebt, laat het me dan weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi JohnnyK, welkom op het forum! Wat apart dat het aanvragen van deze bundel niet lukt per sms. Ik heb je een privébericht gestuurd. Reageer daarop, dan zoek ik voor je uit wat er precies misgaat.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi JohnnyK, welkom op het forum! Wat apart dat het aanvragen van deze bundel niet lukt per sms. Ik heb je een privébericht gestuurd. Reageer daarop, dan zoek ik voor je uit wat er precies misgaat.Hoi JohnnyK, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Is het toch gelukt de bundel via sms te activeren, of heb je wellicht de bundel aangezet via MijnKPN? Als je nog vragen hebt, laat het me dan weten!

Reageer