Vraag

Buitenland bundel werkt niet!

  • 3 april 2017
  • 3 reacties
  • 268 keer bekeken

Momenteel ben ik in indonesie. Ik heb via Mijn KPN een Buitenland bundel Wereld overig 100mb aangeschaft (2x zelfs aangezien ik bij de 1e keer geen reactie kreeg, heb ik het tegen beter weten in via SMS nogmaals gedaan.
Echter werkt internet nog steeds niet!!
Roaming staat aan.
Ik heb geen EU optie die aan staat.
Ik kan geen databescherming uitzetten omdat ik nog een tegoed heb.
In Mijn KPN zie ik dat er geen data verbruikt wordt.
Andere providers geprobeerd, blijft hetzelfde.
Andere instellingen geprobeerd 2G, 3G, enz...
Vreemd is dat voordat ik de buitenland bundel heb aangeschaft ik op de KPN website kwam, welke me vertelde dat ik een buitenland bundel moest aanschaffen.
Wanneer ik mijn 2e SIM kaart activeer (Vodafone Zakeljjk) heb ik wel internet.
Wat nu? Straks heb ik voor niets 100 euro uitgegeven voor niets.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goed dat je je hier meldt Dann, want hij hoort natuurlijk gewoon te werken! Goed dat je al zoveel hebt geprobeerd, dan kunnen we het een en ander uitsluiten. Het lijkt mij goed dat ik contact opneem met onze Technische Dienst om na te gaan waar het aan ligt. Beantwoord je hiervoor het privébericht dat je zo ontvangt?
Reputatie 7
Badge +24
De gegevens heb ik ontvangen van @Dann Cramer. Waarom hij niet online kan, is niet helemaal duidelijk en daarom heb ik nu helaas geen directe oplossing.
Wellicht is @Dann Cramer 1 van de 200 lotgenoten van mij.

Reageer