Vraag

Buitenland bundel werkt niet in Turkijke

  • 9 juni 2018
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Beste kpn,
Zit nu in turkije aan de derde bundel buiten europa 100. Geloof dat er in totaal nog geen uur gebeld is.. maar hij blijft maar opgaan volgens jullie. Ook staat data gewoon uit dus dat kan het niet zijn.
Heel vervelend dat we elke dag moeten bijkopen om 5 min naar het thuisfront te bellen.. mogen we een specificatie van het bellen zien? Bvd

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Prismol,

Wanneer je het idee hebt dat de bundels te snel op gaan, is het altijd goed om aan de bel te trekken. Het is pas mogelijk om de specificaties te bekijken wanneer de factuur is opgesteld. Ik kan het wel voor je nagaan en toelichten. Het lijkt mij handig om dit in een privébericht te doen. Als eerste heb ik het betreffende 06- nummer nodig. Zou je willen reageren op mijn privébericht?

Reageer