Beantwoord

buitenland vanaf bundel?

• 10 mei 2015
  • 4 reacties
  • 253 keer bekeken

Geachte meneer/mevrouw,

Mijn buitenland bundel die ik voor deze week heb aangevraagd werkt niet. 
In Parijs deed alles het nog perfect, maar nu in Tel Aviv werkt het totaal niet. 

Niks ook, geen whatsapp, internet surfen niet of email ophalen. 

Ik heb de telefoon al aan en uit gedaan, ik heb vliegtuigmodus aan en uit gezet, de netwerk instellingen gereset en alle andere gegevens gereset (exl de content). 
Graag zou ik willen weten hoe ik (weer) internet kan gebruiken. 

Want heb pas 7/100 MB verbruikt en heb het morgen echt nodig.

Mvg,

Jorik Hofland

icon

Beste antwoord door Cindy_ 18 mei 2015, 09:06

Dat klopt helemaal, ! Dank je voor je toevoeging 🙂.

; is het probleem inmiddels opgelost? Ik heb geen privébericht van je ontvangen, dus voor nu ga ik daar vanuit. Als dat niet het geval is en ik kan je alsnog verder helpen, stuur me dan gerust een berichtje. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dat klopt helemaal, ! Dank je voor je toevoeging 🙂.

; is het probleem inmiddels opgelost? Ik heb geen privébericht van je ontvangen, dus voor nu ga ik daar vanuit. Als dat niet het geval is en ik kan je alsnog verder helpen, stuur me dan gerust een berichtje. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Als u iPhone gebruiker bent moet volgensmij EU internet uit en Roaming aan.

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag Jorik, 

Welkom op het KPN Forum! Wat zegt, dat klopt. Je EU-bundel werkt niet in Tel Aviv. Wel zou je zonder geactiveerde bundel verbinding moeten kunnen maken of met een wereldbundel. Heb je een bericht gehad dat je aan een limiet zat van € 60,50? Als je hierna geen akkoord geeft, kun je geen gebruik maken van internet. Als dat niet het geval is, wil je me dan je 06-nummer, je postcode en huisnummer toesturen in een privébericht? Dan ga ik ermee aan de slag, want ik begrijp dat je gewoon wilt internetten in het buitenland.

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Heeft u een EU bundel met 100MB? 

Voor zo ver ik weet ligt Israel/Tel Aviv niet in de EU en is er geen bundel met 100MB voor buiten de EU

Heeft u roaming aan of uit staan?

Robin

Reageer