Beantwoord

Buitenlandbundel Canada en verbruik daarvan

  • 8 July 2019
  • 6 reacties
  • 196 keer bekeken

Ik ben op vakantie geweest naar Canda en had daarvoor een buitenlandbundel geactiveerd op 13 juni.
Op 15 juni was ik in Canada en ik kreeg een sms dat ik me daar ook bevond.
Op 23 juni kreeg ik bericht dat ik 50% had verbruikt en kort daarop 9 op 23 juni) nog een sms dat ik 75% had verbruikt. Uit voorzorg heb ik toen op 27 juni, (toen ik weer service had want dat heb je niet overal in de wildernis) een nieuwe bundel besteld waarvan ik een bevestiging kreeg.
Mijn echtgenoot zag nl dat er 14 euro in rekening was gebracht voor belkosten buiten mijn bundel.
Op 1 juli kreeg ik een sms dat ik 100% van mijn bundel had verbruikt . Maar van welke bundel? op de sms staat geen code zodat je weet welke bundel het betreft. Vandaag heeft mijn echtgenoot met KPN gebeld. De 14 euro worden terugbetaald, heel fijn, maar wat nu met de tweede aangeschafte bundel waarvan ik 1 minuut om te checken gebruik heb gemaakt.
Ik heb geen vertrouwen meer in het gebruik van deze bundels. zie de schermafbeeldingen van mijn smsjes. wat nu te doen.


de

dame van de klantenservice heeft de verbinding verbroken omdat ze ons
niet wilde begrijpen.



icon

Beste antwoord door HenkenLIa 11 July 2019, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @HenkenLIa, welkom! Wat gek, dit! Is er ook door mijn collega gezegd waarom de 14 euro wel vergoed werd, maar de 2e bundel niet? Ik kijk het graag verder voor je na. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, betreffende 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik er voor je achteraan!
Ik heb de gegevens zover mogelijk ingevuld weet niet waar ik mij. 06 moet invullen dus hierbij ***
De reden van de 14 euro wel was omdat ik geen sms had gekregen dat mijn 100% tegoed verbruikt was.
Reputatie 7
Badge +30
Ik moet eerlijk zeggen da thet me nog steeds niet helemaal helder is. Ik zie inderdaad staan dat er 14 euro vergoed is, omdat je geen sms hebt gekregen dat je tegoed verbruikt is. In het systeem is inderdaad zichtbaar dat je de sms pas 1 juli hebt ontvangen. De sms dat je 50 en 75% hebt ontvangen, kwamen wel vrij vlot achter elkaar zie ik. Begrijp ik goed dat je niet besefte dat je daarna 100% verbruikt had, je internet het niet meer deed en daarom een extra bundel aangeschaft hebt? Deze heb je toen gebruikt, immers zou je geen nieuwe bundel aanschaffen als je deze niet wilt gebruiken toch?
Beste Marcia, dank voor je antwoord.Terwijl ik je terugbelde werden we gebeld door de KPN
en we zijn naar tevredenheid geholpen. Mijn echtgenoot had ook de enquete ingevuld over de wijze waarop de eerste collega ons te woord stond en de verbindinding verbrak. Naast de 14 euro is nu ook onze tweede bundel weer terugbetaald. Immers hier hebben we geen gebruik van kunnen maken. bedankt voor jouw inspanningen!
Met hartelijke groet!
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te lezen dat dat zo snel opgepakt werd! Fijn dat het nu helemaal opgelost is. Ik wens je een fijne dag verder!