Beantwoord

Bundel buiten de EU

• 2 september 2018
  • 6 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik heb op 23 aug bundels afgesloten voor mijn vakantie voor 14,95 maar het werkt helemaal niet.
Ik maak nu extra kosten, vind ik wel raar als je denkt dat je alles van te voren hebt geregeld.
Ik ga over 4 dagen terug naar NL maar heb nog geen 1 keer kunnen genieten van de bundel.
Wat te doen? Anders wil ik mijn geld terug!
icon

Beste antwoord door Paul_ 8 september 2018, 09:43

Bedankt voor het invullen! Ik heb gekeken en ik zie inderdaad ook geen verbruik staan. Heel zonde zo. Ik heb de bundel voor je vergoed en het bedrag zal in mindering worden gebracht op de factuur. Ik zie overigens geen problemen met de instellingen aan onze kant. Het probleem was dat je een een 'Overige landen buiten EU-bundel' had aangezet, maar Turkije is een 'Voordeelland buiten de EU'. Je kan het hier controleren per land: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

Voor de volgende keer. 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hi @Avr78, dat is gewon zonde van je geld. Zeker niet de bedoeling.Waar ben je op vakantie?

Heb je de instellingen van het toestel gecontroleerd? Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik op onderzoek uit.
Goedemorgen ben inmiddels weer thuis vanuit Turkije, omdat ik geen extra kosten wilde maken.
Ik heb mijn profiel aangemaakt maar wat gaan we nu doen, ik zie geen verbruikskosten dus wil graag mijn geld terug want ik heb er niets aan gehad.😞

Hoor graag van je. Groetjes
[quote=Paul_]Hi @Avr78, dat is gewon zonde van je geld. Zeker niet de bedoeling.Waar ben je op vakantie?

Heb je de instellingen van het toestel gecontroleerd? Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik op onderzoek uit.[/quote

Zie mijn reactie! In het forum ging een beetje mis met antwoorden geloof ik?
Reputatie 7
Badge +23
Bedankt voor het invullen! Ik heb gekeken en ik zie inderdaad ook geen verbruik staan. Heel zonde zo. Ik heb de bundel voor je vergoed en het bedrag zal in mindering worden gebracht op de factuur. Ik zie overigens geen problemen met de instellingen aan onze kant. Het probleem was dat je een een 'Overige landen buiten EU-bundel' had aangezet, maar Turkije is een 'Voordeelland buiten de EU'. Je kan het hier controleren per land: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

Voor de volgende keer. 😉
Ik heb op 23 aug bundels afgesloten voor mijn vakantie voor 14,95 maar het werkt helemaal niet.
Ik maak nu extra kosten, vind ik wel raar als je denkt dat je alles van te voren hebt geregeld.
Ik ga over 4 dagen terug naar NL maar heb nog geen 1 keer kunnen genieten van de bundel.
Wat te doen? Anders wil ik mijn geld terug!

Super bedankt voor je reactie.
Ik weet niet eens wat en waar ik het heb aangezet, dacht als ik de bundel afsluit dan is het goed, misschien uitleg erbij hoe je het ook moet activeren.

In ieder geval blij dat die 14,95 verrekend word met mijn rekening.

Groetjes Angela
Reputatie 7
Badge +23
Graag gedaan! Bundels kan je het makkelijkste activeren via MijnKPN, en de MijnKPN app (als je die op jouw mobiel hebt staan). In de eerdergenoemde link kan je dus zien of het een 'Voordeel' of 'Overig' land is buiten de EU. Dan zie je ook gelijk welke bundel je moet hebben. 🙂

Reageer