Beantwoord

Bundel buitenland in andere landen meenemen ?

• 9 mei 2018
  • 1 reactie
  • 88 keer bekeken

Ik ga deze zomer naar de USA en naar Canada. Kan ik een lopend bundel butenland 500MB voor 39 € van het ene land naar het andere menemen ? Of moet ik in het tweede land een eigen bundel opvragen ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 mei 2018, 16:22

Beste Hauptfeldwebel, welkom op ons Forum en bedankt voor je bericht!
Wat een toffe bestemming voor komende zomer, je gaat vast wel een tijdje heen! Wanneer de landen beide in aanmerking komen voor de bundel 'Voordeellanden buiten de EU' loopt dit gewoon door en kan je het in beide landen gebruiken. Dit geldt dus ook voor de USA en Canada! Dus mocht de bundel nog niet op zijn of de bundel is nog geen 31 dagen actief als je de eerste bestemming verlaat, kan je hem gerust opmaken op de tweede bestemming. Alvast heel veel plezier daar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Beste Hauptfeldwebel, welkom op ons Forum en bedankt voor je bericht!
Wat een toffe bestemming voor komende zomer, je gaat vast wel een tijdje heen! Wanneer de landen beide in aanmerking komen voor de bundel 'Voordeellanden buiten de EU' loopt dit gewoon door en kan je het in beide landen gebruiken. Dit geldt dus ook voor de USA en Canada! Dus mocht de bundel nog niet op zijn of de bundel is nog geen 31 dagen actief als je de eerste bestemming verlaat, kan je hem gerust opmaken op de tweede bestemming. Alvast heel veel plezier daar!

Reageer