Beantwoord

Bundel buitenland per ongeluk 2 x aangezet

  • 7 juli 2019
  • 3 reacties
  • 152 keer bekeken

Hallo,

Klopt het dat ik 2 x 500 mb, bellen en sms’en buiten de EU hebt aangezet. Zo ja, wilt u 1 eruit halen?
icon

Beste antwoord door huistijger 7 juli 2019, 14:13

Hallo @Shanice Djemesi
Een beller is sneller 0800-0402
Je kunt ook wachten tot webcare dit binnenkort overneemt, maar die wil dan wel graag wat gegevens van je hebben.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Shanice Djemesi
Een beller is sneller 0800-0402
Je kunt ook wachten tot webcare dit binnenkort overneemt, maar die wil dan wel graag wat gegevens van je hebben.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Shanice Djemesi . Goed advies van huistijger. Is het via die weg gelukt?
Zo niet, zou je dan je profiel kunnen aanvullen en mij een seintje geven? Dan duik ik er voor je in! 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer