Beantwoord

Bundel buitenland werkt niet

  • 19 september 2016
  • 2 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik zit momenteel in Parijs, heb 100 mb gratis geactieveerd en 500 mb gekocht (allebei buitenlandbundels), boven in staat wel 3G of 4G maar als ik dan bijv naar kaarten ga om mijn route te zoeken dan geeft hij een foutmelding? Kan iemand mij svp snel helpen, heb het echt nodig
icon

Beste antwoord door Cindy_ 20 september 2016, 14:12

Hi @Anoukthijssen, te gek dat je in Parijs bent!

Kun je wel appen en andere dingen op internet, of krijg je dan ook een foutmelding? Als je helemaal niks kunt, wil je dan:

- Van 4G naar 3G schakelen
- Laten weten welke APN je gebruikt
- Handmatig een ander netwerk selecteren en hierna je toestel herstarten
- Je WiFi uitschakelen

Sowieso een tip, laadt je google maps van tevoren in in je hotel/hostel via WiFi. Dat scheelt je veel van je databundel.

Laat je weten of je met bovenstaande je internet werkend krijgt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @Anoukthijssen, te gek dat je in Parijs bent!

Kun je wel appen en andere dingen op internet, of krijg je dan ook een foutmelding? Als je helemaal niks kunt, wil je dan:

- Van 4G naar 3G schakelen
- Laten weten welke APN je gebruikt
- Handmatig een ander netwerk selecteren en hierna je toestel herstarten
- Je WiFi uitschakelen

Sowieso een tip, laadt je google maps van tevoren in in je hotel/hostel via WiFi. Dat scheelt je veel van je databundel.

Laat je weten of je met bovenstaande je internet werkend krijgt?
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Anoukthijssen, is het gelukt om je bundel werkend te krijgen? Ik hoop het! Als je nog vragen hebt, laat me dat dan weten!

Reageer