Beantwoord

Bundel werkt niet in het buitenland (Sint Maarten)

  • 13 December 2019
  • 5 reacties
  • 406 keer bekeken

Hallo. Ik zit nu op St Maarten. In Holland een 100 mb bundel besteld. Werkte hier goed. Daarna een grotere bundel aangeschaft. Deze gaf de geest na een paar dagen. Kan inmiddels ook niet meer bellen. Het is net alsof er iets geblokkeerd is.

Geprobeerd met een nieuw bundeltje. Werkt ook niet.

Alles ingesteld zoals omschreven op dit forum, maar helaas.

Wie kan mij helpen.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 14 December 2019, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@henk1956 Welkom op het forum. Erg irritant dat je niet kan bellen en geen data kunt gebruiken. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Dag Rutger. Ik heb mijn profiel aangepast.

De huidige situatie is:

Wel internet (zowel wifi als 4g)

Wel smsen met mobiel

Niet bellen of gebeld worden met mobiel

Alvast bedankt voor je moeite

Reputatie 7
Badge +15

@henk1956 Vreemd dat het niet lukt om te bellen en gebeld te worden. Omdat sms'en wel lukt, en je daarvoor hetzelfde netwerk gebruikt. Is het toestel al eens uitgezet en opnieuw ingeschakeld? Mocht dit al gedaan zijn, is er dan een mogelijkheid om handmatig naar een netwerk te zoeken? Voor iPhone doe je dit onder mobiel netwerk en dan onder netwerkselectie. Voor Android is dit te vinden onder menu, instellingen, meer netwerken, mobiele netwerken en dan netwerkoperators. Mocht dit ook niet lukken, zou je dit dan kunnen laten weten? 

Dag Rutger. Uit een hele lijst providers bleek uiteindelijk FLOW te werken.

Dank voor de de snelle beantwoording en zoektocht.

Henk

Reputatie 7
Badge +17

Dag Rutger. Uit een hele lijst providers bleek uiteindelijk FLOW te werken.

Dank voor de de snelle beantwoording en zoektocht.

Henk

Geweldig! Goed om te horen dat het is opgelost. Nog een fijn weekend toegewenst in het zonnige Sint Maarten. :sun_with_face::palm_tree: