Beantwoord

data bundel binnen 5 minuten op

  • 4 December 2020
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedemiddag,

wij zij een nieuwe klant en zaten voorheen bij t-Mobile. Één van de redenen dat we zijn overgestapt is, dat we een beroerde dekking hadden op de camping. 

Nu hebben we een apart data abonnement afgesloten en heb deze gisteren op de camping getest. De dekking en daarmee de snelheid is super. Dus helemaal blij. Maar wat betreft de snelheid heb ik toch wel een vraag, mijn data en daarmee mijn bundel was binnen 5 minuten op verbruikt.

Ik heb 3 maal een speedtest gedraaid op de iPad Pro, 3 sms’jes gehad daarna was de bundel op.

Is dit normaal?

 

groet Jan 

icon

Beste antwoord door wjb 4 December 2020, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Ik weet niet hoe groot jouw databundel is, maar met een speedtest ben je maar zo een paar honderd MB verder. Daar moet je dus wel voorzichtig mee zijn.

Heb nu 1Gb abonnement met twee unlimited abonnementen. Is er geen unlimited data abonnement?

Ik weet niet hoe groot jouw databundel is, maar met een speedtest ben je maar zo een paar honderd MB verder. Daar moet je dus wel voorzichtig mee zijn.

 

Reputatie 7

Er is geen data-only unlimited abonnement.

Wel kan je er natuurlijk voor kiezen om je telefoon te voorzien van een unlimited abonnement en jouw telefoon als wifi hotspot voor jouw iPad in te stellen.