Data in Turkije

• 29 mei 2015
  • 4 reacties
  • 661 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ga in september naar Turkije op vakantie. Maar ik zie dat Turkije bij jullie niet bij de EU-landen valt...
Je krijgt bij jullie maar 25 mb voor 30 euro. Dit vind ik wel erg duur!
Bij Vodafone en tmobile gekeken en hier is het veel goedkoper.
T-mobile 15 euro voor 250mb. Geldigheid 7 dagen
Vodafone 2 euro per dag 35 mb en zelfs wat bel minuten.
Jammer dat jullie hier zo ontzettend duur mee zijn, terwijl jullie in Nederland ver uit het beste zijn.

Weten jullie of de prijzen voor het internetten in Turkije nog goedkoper wordt voor halverwege september?

Alvast bedankt.

Groeten Mike

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Mike, 

Wat een goed vooruitzicht dat je naar Turkije toegaat! Voor Turkije kun je inderdaad een wereldbundel aanzetten. Er zit inderdaad een verschil in met de andere providers qua prijs en voorwaarden. Fijn om te lezen dat je wel tevreden bent over ons. Op dit moment is er bij mij geen informatie bekend over het wijzigen van het tarief. Als dit in de toekomst wel het geval is, dan informeren we al onze klanten hier uiteraard over. Heb je zo voldoende informatie? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Mike, 

Wat een goed vooruitzicht dat je naar Turkije toegaat! Voor Turkije kun je inderdaad een wereldbundel aanzetten. Er zit inderdaad een verschil in met de andere providers qua prijs en voorwaarden. Fijn om te lezen dat je wel tevreden bent over ons. Op dit moment is er bij mij geen informatie bekend over het wijzigen van het tarief. Als dit in de toekomst wel het geval is, dan informeren we al onze klanten hier uiteraard over. Heb je zo voldoende informatie? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hoi Cindy,

Bedankt voor antwoord.
Jammer dat dit nog niet veranderd.

Toch bedankt

Groeten Mike
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Mike, 

Ik kan me voorstellen dat je dit jammer vindt. Als dit wel verandert, dan informeren we je hierover. Het is nog even wachten, maar ik wil je wel alvast veel plezier wensen in Turkije! Denk je er in Turkije om, als je een wereldbundel hebt, dat je geen verbinding maakt met Grieks netwerk? Dit valt dan buiten je bundel, omdat Griekenland buiten de wereldbundel valt. Ik zie het nog wel eens voorbij komen dat mensen hierdoor een onnodig hoge factuur hebben en dat zou natuurlijk erg jammer zijn. Zodra je verbinding maakt met een netwerk in een ander land, ontvang je hierover een sms van ons. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer