Beantwoord

Data roaming met snelheidslimiet?

  • 23 July 2019
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Een collega zit in Frankrijk maar kreeg een melding dat zijn databundel op is, aangezien wij met een bedrijf de data delen hebben we echter meer dan genoeg data over.

Hij moest daarna een SMSje sturen met het antwoord JA, en zou daarna weer internet krijgen.

Helaas is de snelheid, ondanks vol 4G signaal, 0,06 Mb/s, oftewel eigenlijk totaal niet werkbaar.

Hoe kan dit opgelost worden??
icon

Beste antwoord door Nadia 25 July 2019, 10:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hay @M_Versluis, welkom op het KPN forum. Sorry voor de late reactie. Uit je startbericht krijg ik het vermoeden dat jullie een zakelijk abonnement hebt, klopt dat? In dat geval wil ik je vragen om op het zakelijke kpn forum je vraag te stellen. Daar staan collega's van me klaar die jou er alles over kunnen vertellen 🙂
tuurlijk, had ik ook wel verwacht dat het weer het verkeerd 'loket' is,

  • bellen sta je lang in de wacht, als je al iemand te spreken krijgt
  • krijg je iemand aan de lijn wordt de verbinding 'spontaan' verbroken
  • bel je terug dan weet niemand meer ergens vanaf
  • moet er wat opgelost worden dan is het een 'uniek' probleem
dus op een dergelijk forum kan ik hetzelfde verwachten, volgende loket .

Sorry, Niets persoonlijks hoor Nadia, maar ik wordt er echt behoorlijk moe van KPN ( frustraties moeten er een keer uit ☺️ )

Na zelf inmiddels 1,5 uur aan de lijn te hebben gehangen, heeft mijn collega uiteindelijk iemand kunnen spreken (ook na 1 uur wachten) wordt er uiteindelijk een 'incident' aangemaakt, maar geen oplossing.

Jammer, het kan zoveel efficiënter waardoor klanten tevreden kunnen zijn met de support.
Reputatie 7
Gooi het er vooral uit, @M_Versluis. Dat lucht meestal al even op. Ik snap je frustratie uiteraard. Er zijn hier op het forum ook weinig zaken die we niet in behandeling kunnen nemen, behalve... zakelijke aansluitingen. Daarvoor heb ik niet de beschikbare systemen. Vandaar dat ik je naar het andere loket moet doorzetten. Het spijt me daarvoor. Ik hoop dat jullie snel bij zakelijk worden geholpen. Anders bestaat nog steeds de optie van het zakelijke forum van KPN 😉

Reageer