Beantwoord

Data sim only niet verdubbeld

  • 8 August 2019
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb voor mijn zoon een Sim only abonnement verlengd met 2 +2GB data. Die +2GB is de aanbieding waar ik gebruik van heb gemaakt. Helaas zie ik de extra data niet terug. Hoe kan ik dat oplossen? Bedankt
icon

Beste antwoord door Bart_ 9 August 2019, 11:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Vincent75 Mag ik er vanuit gaan dat je de verdubbeling van je databundel bedoelt die je krijgt als je Compleet bent? Ik kijk graag voor je na hoe het zit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het betreffende mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Vincent75 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht is het via een ander kanaal al opgehelderd, maar als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag!

Reageer