Beantwoord

Data / simkaart in Rio de Janeiro

  • 2 April 2020
  • 6 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi, zijn hier mensen die op vakantie zijn geweest of gaan naar Rio de Janeiro?

Na wat rondsnuffelen bij verschillende providers, heb ik gemerkt dat geen enkele provider voordelige bundels heeft voor Rio..

Nu bieden verschillende providers in Braziliƫ gunstige toeristen simkaarten/datapaspoorten aan en dat zou zeker een optie zijn..

Maar nu kwam ik op internet Prepaidzero tegen, een in Nederland kantoorhoudend bedrijf dat simkaarten aanbiedt voor vrijwel alle wereldlanden.. Heeft iemand ervaring met Prepaidzero?Ā 

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 April 2020, 21:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@kathyfyrstadottirĀ 

Hier vind je heel veel reviews :

https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/prepaidzero
Ā 

Reputatie 1

Thx, dit had ik al gezien, maar ik wilde weten of er hier op dit forum ook mensen zijn die er ervaring mee hebben..

Reputatie 7
Badge +28

Het is maar de vraag of veel mensen dit bericht lezen. En via die site in die link kun je toch best wel veel reviews teruglezen.Ā 

Reputatie 1

Reviews op internet kan ik uiteraard zelf opzoeken. Als ik dat wilde, had ik dat gedaan en hier geen bericht geplaatst.. Ik had nog een aantal vragen over Prepaidzero..

Maar goed, misschien lezen inderdaad niet veel mensen dit..Ā 

Ā 

ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹

Reputatie 7
Badge +17

@kathyfyrstadottirĀ Welkom hier op het KPN Forum! WijĀ  (KPN moderators) hebben geen ervaring met hen en ik schat de kans klein dat een klant , actief op dit Forum, ervaringen met ze heeft.Ā Een vraag als deze wordt hier niet verwacht, dus mocht iemand al ervaring met ze hebben, dan is de kans klein dat iemand dit topic voorbij ziet komen.Ā 
Je kunt het beste gewoon contact met ze opnemen of op een ander Forum je vraag stellen.Ā :hugging:

Succes en nog een fijn weekend gewenst!Ā :relieved:

Reputatie 1

Ok, allebei bedankt.. Fijn weekend..Ā 

Reageer