Data verbruik heeft paar dagen storing ?

  • 22 augustus 2013
  • 18 reacties
  • 6053 keer bekeken

Op mijn samsung s3 geeft de kpn app al een paar dagen niet het juiste verbruik aan , hij blijft aangeven dat ik nog 88mb over heb ,dit klopt niet. Ik verbruik echt data. Ik wil weten hoeveel ik nog heb .

Ook op de kpn site als ik inlog zie ik de zelfde informatie .


18 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als u een sms stuurt met het woord SALDO naar 1245, krijgt u dan een sms terug met het verbruik?

Er is namelijk geen storing op dit moment bekend en het zou moeten werken.

Weet nu zeker dat er iets niet goed zit.

Krijg 3 sms terug de 1e zegt dat ik ca. 661.91mb heb verbruikt sinds begin van de maand.
2e zegt dat ik ca.76.76mb heb verbruikt van mijn kpn onbeperkt internet.
3e zegt dat ik nu ca. 0,0 mb heb veprbruikt sinds begin van de maand .??

Heb geen zin om straks bijtebetalen

Reputatie 7
Badge +12
Heeft u misschien een alles-in-1-mobiel abonnement? Zo ja, dan hoeft u niet bang te zijn dat er extra kosten in rekening gebracht wordt.

Hopelijk dat een webcare specialist er morgen naar kan kijken om te zien wat de oorzaak is :D

Ik heb al ruim een jaar een personal sim bel sms webxl 275 met 750mb data

Ja hoop ook dat er iemand naar kan kijken. 🙂
Zou hier iemand van KPN naar willen kijken AUB ?
Reputatie 4
Badge +2
Beste Vinnie,

Vervelend om te horen dat de gegevens in de app en in de sms niet overeenkomen met je verbruik. Graag ontvang ik je telefoonnummer en postcode+huisnummer via een privébericht zodat ik dit voor je uit kan zoeken.

We hebben wel wat problemen met MijnKPN, maar er zijn niet veel klanten die daar last van hebben. De problemen die je aankaart komen wel overeen met de problemen die bekend zijn. Als je mij je gegevens stuurt, dan zoek ik het in ieder geval voor je uit.

Als je naar de klantenservice belt kunnen ze je zo je verbruik doorgeven.

Ik heb nl net ook gebeld aangezien mijn verbruik ook al een aantal dagen stil staat terwijl ik wel internet gebruik.

Reputatie 4
Badge +2
Beste Vinnie,

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Hallo, ik heb het even afgewacht naar aanleiding van onze vorige berichten maar nu zit ik toch echt tekoken van woede.

er staat een bedrag open van 8,82€ aan buiten data bundel kosten ! En die word dus inrekening gebracht aan mij ! Hoe kan dit ?

alle manieren om mijn data verbruik optevragen werken niet en nu moet ik extra data kosten gaan betalen ? Dit klopt toch niet?

ik heb screenshots vanaf 22-8 dat ik volgens de app en mijnkpn 88mb over heb .zelf per sms opvragen werkt niet.!

Ik heb ook geen sms gehad bij 50% en 100% verbruik.

Dit klopt van geen kant !!
Ik heb er ook last van. Schijnbaar ook al vanaf vorige maand. Ik had ineens meer kosten voor mobielverbruik, terwijl ik geen bericht heb ontvangen. Nou goed die 4 of 5 euro maakt me dan niks uit. Maae nu deze maand dacht ik er weer te laat aan om het na te kijken en controleren of me verbruik wil klopte en werkt het nog steeds niet!! Ik ben dus bijna door me bundel zonder een bericht te hebben ontvangen. Niet via sms en via kpn.nl staat hij ook nog steeds op 0 mb. Ben maar eens gaan zoeken via kpn en zag toen het nummer voor zelf een sms te sturen voor je verbruik. Dit gedaan en na 3 berichten kreeg ik het juiste verbruik.. bijna door me bundel dus... word dit nog opgelost?? Als je er vanuit gaat dat je bericht krijgt als je op 50% zit ga je niet steeds controleren hoeveel je al verbuikt hebt, dus het zou fijn zijn als dit word opgelost...
Ik heb nog geen overige kosten staan maar me mb's staan nog op 0. Heb hier al 3x over gebeld en ze gingen door zetten naar technische dienst werd me vorige week verteld. Heb er natuurlijk nog niks over gehoord.
Baal er ook van. Maar als je iig ff naar klantenservice belt kunnne ze wel je exacte verbruik mb's vertellen. Ik heb nu ook een externe verbruik teller erop gezet
zodat ik misschien volgende maand zelf in debgaten kan houden.
Misschien dat ze van kpn zelf nu ook eens hier kunnen reageren hoe of wat!!!!!!
Reputatie 5
Badge +6
Hallo Vinnie,

ik heb van Leyuan je gegevens ontvangen en zie dat je gisteren ook een antwoord hebt ontvangen van onze klantenservice. De berekende kosten betreffen geen datakosten maar hebben betrekking op belkosten voor je abonnementswijziging.

Reputatie 5
Badge +6
Beste sammiej en martine1979,

Bedankt voor het signaleren. We werken aan verbetering van onze site en een update van de app. Ik zal jullie melding verder doorzetten zodat dit wordt onderzocht. Je kunt ook via een SMS met 'saldo' naar 1245 het MB verbruik opvragen maar ik ben met jullie eens dat hier snel een adequate oplossing voor moet komen en ook jullie gewoon via de app en onze site inzicht moet hebben in je verbruik. Excuses voor het ongemak.

Dank je Menno.
We wachten geduldig af.
Sms dan krijg je 3 berichten terug met verschillende verbruiken. Dus die vertrouw ik ook niet zo.
Hopelijk is het snel opgelost. Niet alleen vervelend voor ons gebruikers maar ook voor jullie omdat je waarschijnlijk veel vragen krijgt
Hallo Menno, de klantenservice vertelde dat dit wel data kosten waren en daarom krijg ik een specificatie toegestuurd .maar jij zegt nu dat deze kosten belkosten zijn van mijn vorige abbo ? Hoe kan dat dan ? Want ik had nog ongeveer 40€ over ook had ik nog genoeg data over , Ik snap er niks meer van . Wat is het nou ? Ik kan dit nergens inzien. Ik wil duidelijkheid .

Ook staat er bij mijnkpn sinds 2 dagen dat ik niet 4000gb maar 4750gb aan databundel heb ? ?
Reputatie 5
Badge +6
Hallo Vinnie,

De kosten waar je naar verwijst kun je binnenkort ook nakijken in de specificatie die je zult ontvangen. Mocht je daarna nog vragen hebben, dan kun je mij een privébericht hierover sturen en zullen we dit verder bespreken. De melding waar je naar verwijst met betrekking tot de grotere databundel heeft te maken met het feit dat je onlangs een wijziging hebt doorgevoerd in je abonnement(nieuw abonnement). Het kan voorkomen dat de bundel dan gedurende de maand van de wijziging onjuist wordt weergegeven. Je ontvangt echter wel gewoon de juiste hoeveelheid data. Per de 1e van de maand zal de bundel correct worden weergegeven in je MijnKPN omgeving. Er wordt gewerkt aan een oplossing hiervoor.

Ik probeer ook al een tijdje via de mobiele app mijn gebruik in de gaten te houden maar zie telkens 0MB staat en ik heb toch echt data gebruikt. Nu heb ik net gekeken op de laptop maar ook daar geeft hij 0MB aan. Het kan toch niet zo zijn dat ik dadelijk bij moet betalen omdat ik de zaak niet in de gaten kan houden. Dit geld trouwens ook voor mijn man die kan het ook niet zien.
 Heb net een sms gestuurd maar dat werkt blijkbaar ook niet meer, en nu?

Volgens de klantenservice van KPN moet je die kosten betalen vertelde ze mij.

Reageer