Databundel werkt niet

• 27 mei 2015
  • 1 reactie
  • 200 keer bekeken

Dag,

Mijn broer en ik hebben sinds gister(26-05-2015) een abbonement bij kpn, hij een abbonement met 500MB(incl 1500MB Spotify Bundel) en ik een abbonement met 10GB.

Echter nu is het mobiel internet super traag, en kregen we beide na 10MB verbruik de volgende sms: "Beste klant, u heeft nu 10MB buiten uw internetbundel gebruikt etc.."

Het lijkt mij echter zeer apart dat binnen enkele uren de databundel er volledig doorheen zou zijn. 

De mijnKPN app geeft echter totaal niks aan, daar staat nog 0MB verbruikt van de 10000MB.

Voor mijn broer geeft de app precies het zelfde aan alleen dan van de 2000MB.

Ook smsen, belminuten geeft de mijnKPN app niet aan.

Dus nou is mijn vraag hoe ik dit kan oplossen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +29
Beste Siemonsni,

Welkom op het forum en bij KPN! Leuk dat je het forum ook al ontdekt hebt en hier je vraag stelt. Hebben jullie een abonnement met nummerbehoud vanuit een andere provider genomen of een geheel nieuw abonnement?

Als je een abonnement met nummerbehoud hebt, krijg je eerst een 0-abonnement. Dat betekent dat je een tijdelijk nummer krijgt, waar nog geen abonnement op staat. Je betaalt dan per MB.

Als je een heel nieuw abonnement hebt, dan krijg je het aantal MB's en minuten in de eerste maand naar rato. Dat wil zeggen dat je over de periode van 5 dagen die mei nog heeft, dus ongeveer 20% van je MB's/minuten krijgt en ook maar 20% abonnementskosten over die maand betaalt. Per 1 juni krijg je de volledige bundel en kosten. 

Graag kijk ik voor je na wat er bij jou precies aan de hand is. Stuur je me daarvoor in een privébericht je 06-nummer, postcode + huisnummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer?

Overigens zal de mijnKPN app ook per de eerste volledige maand zeker naar behoren werken. Ik wil je vragen dit in ieder geval nog even af te wachten. 

Reageer