Beantwoord

Databundel zou op zijn, maar dit is niet het geval

  • 27 January 2019
  • 10 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik ben in Spanje nu krijg ik een bericht dat mijn data bundel op maar dat klopt helemaal niet ik moet zeker nog 14 gb hebben en heb maar 5 gebruikt hoe kan dit
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 January 2019, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @GerardAudiffred, welkom! Dit is vreemd. Als je dat bericht krijgt, klopt dit wel eigenlijk altijd. Maar ik kijk graag even met je mee. Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan kijk ik wat er aan de hand is.
***

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie op dit moment dat je nog niet je volledige databundel verbruikt hebt. Wel heb je meer dan 5 GB gebruikt, vooral de afgelopen week. Heb je een sms gekregen hierover? Kan je een screenshot plaatsen hier? Ik ben heel benieuwd wat er precies in staat.
Wat is een screenshot en ik heb geen sms ontvangen
Reputatie 7
Badge +30
Een screenshot is een soort foto van je display. Dit kan je op je telefoon maken. Je geeft echter aan dat je geen sms hebt ontvangen. In je eerste bericht geef je het volgende aan:

Ik ben in Spanje nu krijg ik een bericht dat mijn data bundel op is

Wat bedoel je hier dan mee? Op welke manier heb je een bericht gekregen dat je bundel op is? Normaliter gebeurt dit per sms namelijk, vandaar mijn vraag.
Ik was televisie aan het kijken van nl ziet toen stopte deze ermee en daar stond data bundel op
Reputatie 7
Badge +30
Heel vreemd! Dat is in ieder geval niet zo. Je krijgt een sms als dit daadwerkelijk zo is.
En nu !! want ik heb data bij gekocht want ik had geen data meer
En nu !!! waar is mijn data gebleven want ik heb nu data moeten kopen want ik had niks meer
Krijg dat dan terug
Reputatie 7
Badge +30
Uit eenmalige coulance heb ik de kosten van de extra bundel vergoed. Dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Let je er de volgende keer op dat je echt een sms van ons krijgt dat je 100% van je bundel verbruikt hebt?