Beantwoord

Datasim vraagt steeds om pincode

  • 1 November 2019
  • 8 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik wil via mifi via appel tv Netflix kijken nu stopt kpn datakaart en vraagt om de pincode en nu een paar minuten weer opnieuw wat is de op

icon

Beste antwoord door Arnold Toyota 5 November 2019, 09:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Arnold Toyota, wat vreemd! Je kunt je datasim even in een mobiele telefoon plaatsen en de pincode uitzetten. Qua beveiliging is dat niet per sé optimaal, maar dan heb je er geen last meer van. Waarom de mifi router steeds om de pincode vraagt, is me niet helemaal duidelijk. Je merkt niet dat de verbinding wegvalt o.i.d.?

Er komt in het scherm de melding dat de verbinding niet meer aanwezig is.

Bedankt voor de tip.

Ben eerst naar de KPN gegaan voor de zekerheid een nieuwe datakaart meegekregen top service maar helaas ook daar mee gebeurde het contact opgenomen  met leverancier hun oplossing stuur maar terug wacht nu dat de nieuwe binnen komt hopelijk is dan het probleem opg

ik lees de manier van koppelen mijn probleem is dat mijn telefoon een mini kaart heeft en mijn mini een slag groter dus ik ben bang dat te klein is en geen goed contact meer maakt.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Arnold Toyota, gaat dit over de datasim in het andere topic waar we met elkaar praten? Had je een nieuwe simkaart meegekregen vanuit de winkel? Heeft deze het probleem niet opgelost? Als er toch iets anders speelt, laat het gerust weten. 

Klopt mijn Mifi wordt vervangen mogelijk zit daar het probleem?

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb de topics even samengevoegd, voor het overzicht :-). Het kan heel goed zijn dat daar het probleem zit. Wil je hier nog even laten weten of het met de nieuwe mifi router opgelost is?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het opgelost is! Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten!

Marcia

bedankt het probleem is opgelost alles werktÂ