Datategoed Dongel opvragen werkt niet

• 24 mei 2015
  • 4 reacties
  • 520 keer bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren een dongel aangeschaft, omdat het nog 2 weken duurt voordat jullie het alles in 1 pakket kunnen leveren. Ik heb toen gratis 1gb gekregen (KPN DOP Flash offer 1GB) via de klantenservice.

Nu kan ik nergens het resterende tegoed hiervan inzien.

De uitleg op jullie website klopt namelijk niet.

(Open de software van de dongel;

1. Ga eerst naar Instellingen;
  2. Klik op ‘Prepaid inschakelen';
  3. Ga naar Account.
  4. Klik op ‘Prepaid tegoed opvragen’. Je krijgt vervolgens een bericht met je saldo.)
Ik kan namelijk nergens klikken op instellingen in de software (heel die mogelijkheid is er niet, net als "account") . Ik kan alleen statistieken inzien, maar daarbij staat dat deze niet accuraat zijn.

Ik heb de Huawei E3531 2g-3g dongel en heb de bijgeleverde software geinstalleerd en kan daarmee ook online.

Hoe kan ik het resterende tegoed van deze bundel opvragen?

Groetjes,

Nynke

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Nynke, 

Welkom op het Forum! Wat goed dat je het meldt dat het niet lukt zoals op de website staat, hiervan maak ik intern een melding. Het is natuurlijk niet de bedoeling om hierover verwarring te hebben. Je kunt een MijnKPN aanmaken en hier je tegoed inzien. Als je het voor nu wilt weten, mag je me ook een privébericht toesturen met hierin het 06-nummer van de dongel en het simkaartnummer en dan kijk ik het voor je na. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hallo Cindy,

Bedankt voor je reactie. Ik had inderdaad ook al een "Mijn KPN" aangemaakt, vergeten te melden. Hier zie ik echter enkel een tegoed in euro's staan (van de standaard 5 euro die er op staat neem ik aan) en bij "bundels" staat dat ik geen bundels heb.

Groetjes,

Nynke

Reputatie 7
Badge +24
Hi Nynke, 

Wil je me een privébericht toesturen met hierin het 06-nummer en je simkaartnummer? Dan duik ik er verder in voor je 🙂. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Gedaan! 🙂 Dankjewel alvast!

Reageer