Beantwoord

dataverbinding valt uit. Samsung Galaxy s4

Heb sinds een aantal weken het probleem dat de internetverbinding uitvalt. Moet dan telkens het toestel opnieuw opstarten.

Heb al contact gehad (facebook,twitter enz)Lag aan mijn toestel toen nog de Samsung s2.

Heb inmiddels mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel de s4 (sinds gisteren) en  ook hier valt hij uit. Dit is zeer storend. Alle instellingen stonden en staan nu ook weer goed,dus het ligt niet aan het toestel. Wie weet raad?

icon

Beste antwoord door Jemy__ 10 oktober 2013, 17:39

Beste hansis55,

Van mijn collega's begreep ik dat deze kwestie inmiddels op Facebook is opgepakt. Wij zullen de klacht aldaar verder afhandelen.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hetzelfde probleem doet zich ook voor met de simkaart in een ander toestel?

Mocht dat namelijk zo zijn dan vraag ik me ook af of u dit probleem alleen thuis heeft of ook op andere locaties. Mocht het namelijk alleen thuis zijn dan is het zeer waarschijnlijk een netwerkklacht. In dat geval kan het beste contact worden opgezocht met de helpdesk en hun technische dienst. Dit is dan op 1200 of 0800-0105

Ik heb sinds gisteren een s4 .Met een iets ander formaat simkaart.

Mijn 'oude 'S2 had hetzelfde probleem. Ik kan deze kaart niet in mijn andere toestel zetten, past nl. niet.

Heb het ook buitenshuis gehad.

Ik kan de helpdesk wel bellen om een netwerkklacht uit te sluiten?

Vind het jammer, heb om deze reden een ander abonnement met toestel genomen naar nu blijkt waarschijnlijk overbodig.

Reputatie 4
Badge +2
Beste hansis55,

Van mijn collega's begreep ik dat deze kwestie inmiddels op Facebook is opgepakt. Wij zullen de klacht aldaar verder afhandelen.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer