Dataverbruik van mobiel abonnement gecapt, MB's verzenden werkt niet

• 21 mei 2015
  • 1 reactie
  • 156 keer bekeken

Ik heb een mobiel internet abonnement met 10GB data plus dataverdubbeling. Ik heb 5GB data van een ander abonnement naar het mobiele internet abonnement verzonden. Volgens de KPN-app is het dataverbruik op dit moment exact 20.000MB en de limiet 25.000MB. Dat laatste klopt dus. Desondanks is de verbinding onwerkbaar traag en blijft het dataverbruik steken op exact 20.000MB. De router geeft aan dat de signaalsterkte zeer goed is.

Ik heb de indruk dat het dataverbruik op 20GB gecapt wordt terwijl ik nog data genoeg heb. Dit probleem speelt al enkele dagen. De afgelopen maanden werkte het verzenden van MB's uit andere abonnementen wel goed.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +29
Beste FemmeT,

Dat lijkt me natuurlijk niet de bedoeling! Als je 25 GB hebt, dan dien je deze ook op de juiste snelheid te kunnen gebruiken. Wat bedoel je precies met 'de router geeft aan dat de signaalsterkte goed is'? Ben je op dat moment verbonden met Wifi of met mobiel internet?

Wil je mij in een privébericht je 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan zal ik je aansluiting controleren. 

Reageer