Beantwoord

Direct snelheidsverlies bij overgang van 10GB 4G abonnement naar een data unlimited abonnement

  • 19 July 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 1

Na overgang merkte ik direct dat internet veel trager is geworden bij 4 streepjes ontvangst. Sites die ik dagelijks gebruik, laden trager. Journaal kijken met de KPN app lukt niet meer zonder hiks. Is dit normaal? Zo ja, dan wil ik direct mijn 10 Gb abonnemt terug. Die 10 gb maakteik maandelijk al amper op. Data unlimited heb ik genomen vanwege de vakantie maar zelfs de gratis wifi van de camping is sneller. Misschien komt het omdat ik in het  noorden van Texel zit. Maar 4 streepjes ontvangst  had ik meestal met mijn vorige abo ook en toen had ik niks te klagen.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 July 2020, 19:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Ronberry . Dat zou eigenlijk helemaal niks moeten uitmaken.

Misschien is het heel druk op de camping/eiland? Des te meer mensen des te zwaarder worden de masten belast. 

Heeft iemand in jouw omgeving ook een KPN abo? En hoe zijn de snelheden daar? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Reputatie 1

Klopt. Het is afhankelijk van het buitengebied.