Doesburg centrum alleen Edge, geen 4G!!

• 15 april 2014
  • 7 reacties
  • 1986 keer bekeken

Op een aantal plekken nota bene in het centrum en dan ook buiten (niet in gebouwen) is er heel vaak geen 4G, zelfs geen 3G alleen enorm trage Edge, kan kpn hier een oplossing bieden, Doesburg centrum is geen buitengebied ofzo
Dit heb ik op meerdere dagen en tijdstippen kunne vaststellen zowel met Iphone 5S en samsung galaxy S4

Coveragechecker van kPN geeft aan dat hier gewoon 4G Dekking zou zijn, blijkt dus een volkomen farce

O.a. Postcode 6981 CL, KPN ik hoop,dat jullie er werk van maken!

7 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen,

Het centrum van Doesburg zou inderdaad een volledige 4G bedekking moeten hebben.

Uiteraard kan het wel eens gebeuren dat er een kleine verstoring zit, waardoor 4G niet de optimale sterkte heeft en het toestel zal terug schakelen.

Gezien de 3G bedekking niet optimaal is, zal het toestel dan terugschakelen naar 2G, oftewel Edge. 

Uiteraard gaan we voor een volledige bedekking van het 4G netwerk, echter is en blijft het altijd mogelijk dat er plaatsen zijn waar het bereik niet optimaal is waardoor het toestel terug schakeld. 

En ook zullen er zogenoemde 'blind spots' blijven, maar dat is in het centrum van Doesburg niet het geval.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Toch is het centrum van Doesburg dus wel een blind spot, immers, op verschillende dagen en tijdstippen en met verschillende toestellen dus geen 4G laat staat 3G, dan is Edge toch NIET acceptabel,

Ik mis trouwens de oplossing of het zoeken naar de oplossing,

Ik zou als KPN zijnde een klant hierin serieus nemen en het probleem niet bagetaliseren zeker als zulk goede dekking wordt beloofd, Onderzoek het tenminste!

Reputatie 5
Badge +1
Goedemiddag,

Het centrum van Doesburg is zeker geen blind spot, gezien daar totaal geen bereik is. Ook geen Edge.

Ik begrijp uiteraard dat je niet tevreden bent met Edge, wanneer je een 4G abonnement hebt.

De melding dat het centrum van Doesburg geen volledige 4G dekking bied, heb ik door gezet naar de technische dienst. Hiernaar zal zeker gekeken worden.

Echter kan ik op dit moment geen enkele uitspraak doen over welke actie hierop ondernomen gaat worden. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Dank! Ik wacht af, ben serieus benieuwd

Reputatie 5
Badge +1
Hallo,

Zodra ik een antwoord voor je heb laat ik je dat meteen weten! 

Met vriendelijke groet,

Bernadette

Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen,

Zoals aangegeven heb ik navraag gedaan bij de technische dienst over deze situatie.

Ze hebben mij verzocht om extra informatie te sturen.

Zou je mij in een privébericht je 06-nummer, postcode, huisnummer en volledige naam kunnen sturen?

Tevens wil de technische dienst graag weten welke APN je hebt ingesteld op je toestel.

Ik hoor graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Bernadette

Doesburg heeft volgens mij bij KPN nooit goede 3G dekking gehad! Ik hoop dat het met de introductie van 3g op 900mhz het beter zal worden. De Edge ontvangst zal dan zelfde zijn als 3G

Reageer