Beantwoord

Dongel kwijt

• 5 februari 2015
  • 3 reacties
  • 296 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +8
Beste KPN,

Aantal jaar terug heb ik een kpn dongel van jullie gehad. Eentje met de geribbelde voor- en achterkant.

Heb de dongel niet hoeven te gebruiken, omdat ik toendertijd de simkaart rechtstreeks in de laptop kon steken.

Alleen heb nu een mobile device zonder een umts module voor 3g verbinding. Dit krijg ik opgelost aan de hand van de usb dongel, maar kan die niet meer nergens meer vinden.

Willen jullie alleen de usb dongel voor een mobiele verbinding naar me toezenden? Simkaart van KPN heb ik.

Groet,

Johnny
icon

Beste antwoord door Cindy_ 9 februari 2015, 17:05

Beste Johnny,

Ik zag je privébericht voorbij komen, dank daarvoor. Zojuist heb ik je per privébericht de mogelijkheden laten weten. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste Johnny, 

De dongel die ik je kan toesturen betreft een Huawei E3272 4G/3G/2G Dongel (Wit). Hier zijn kosten aan verbonden á € 59,00. Wanneer je dit wilt, ontvang ik graag het 06-nummer, bijbehorend bij je dongel abonnement, je postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Je kunt de dongel ook in de winkel ophalen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Reputatie 5
Badge +8
Pm gestuurd
Reputatie 7
Badge +24
Beste Johnny,

Ik zag je privébericht voorbij komen, dank daarvoor. Zojuist heb ik je per privébericht de mogelijkheden laten weten. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer