Beantwoord

dongel vervangen

• 28 mei 2018
  • 2 reacties
  • 204 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een dongel KPN USB-Modem 2 (Huawei E1780) die ik niet vaak gebruik maar ik heb een nieuw tablet waar ik hem wilde gebruiken, alleen blijkt dat hij niet meer werkt.

Ik wil hem dus vervangen, welk model zou ik hiervoor kunnen gebruiken en hoe kan ik de vervanging regelen ?

De simkaart werkt nog die hoeft dus niet te vervangen worden.
icon

Beste antwoord door Erik_ 31 mei 2018, 18:21

Hoi Marc, welkom op het forum! Ik heb voor je gekeken naar deze dongel. We verkochten deze tussen 2010 en 2013. Omwisselen voor eenzelfde exemplaar is dan ook helaas niet meer mogelijk. Je zou bij ons een nieuwe dongel kunnen aanschaffen, echter verkopen we dongels alleen in combinatie met een simkaart en een abonnement voor een jaar, of maandelijks opzegbaar. Voor echt alleen een losse dongel zul je dan ook elders moeten kijken. Ik zie dat, bijvoorbeeld, CoolBlue een aantal heeft.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Marc, welkom op het forum! Ik heb voor je gekeken naar deze dongel. We verkochten deze tussen 2010 en 2013. Omwisselen voor eenzelfde exemplaar is dan ook helaas niet meer mogelijk. Je zou bij ons een nieuwe dongel kunnen aanschaffen, echter verkopen we dongels alleen in combinatie met een simkaart en een abonnement voor een jaar, of maandelijks opzegbaar. Voor echt alleen een losse dongel zul je dan ook elders moeten kijken. Ik zie dat, bijvoorbeeld, CoolBlue een aantal heeft.

Hallo,

Bedankt voor de informatie, ik zal bij Coolblue kijken.

Ik heb per ongeluk bij dit bericht op beste antwoord gedrukt maar dit moet natuurlijk het antwoord van Erik_ zijn maar ik weet niet hoe ik dit kan aanpassen daarom maar met een commentaar hierin gezet.

Reageer