Beantwoord

Dongel vraag

• 15 april 2014
  • 1 reactie
  • 2024 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week een prepaid dongel gekocht in de kpn winkel, nu heb ik 2 vragen.

1.

In het boekje wat je erbij kreeg staat dat als je ook internet thuis hebt dat je 1 GB gratis krijgt, nou heb ik de klantenservice gebeld en die weten niks... Dus misschien jullie:). Dus hoe zit dit?

2. 
Als je een bundel komt op de prepaid dongel, bijvoorbeeld 1 GB maand, als die op is kun je niet opnieuw kopen. Althans ik kan het niet vinden. Maar nu kan ik alleen kpn.com vinden, dus kan je zn bungel aanvullen? Ook dit weten die gasten bij de klantenservice niet. 

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg,

R. Nijborg

icon

Beste antwoord door Bernadette_ 16 april 2014, 08:05

Goedemorgen rnijborg,

Ik help je graag met je vragen!

1) een prepaid simkaart en je internet thuis kunnen niet aan elkaar gekoppeld worden. Aangezien een prepaid aansluiting volledig anoniem is, en niet geregistreerd kan worden op een adres.

Uiteraard kijk ik het wel graag voor je na, zou je een foto kunnen maken van de bewuste bladzijde in het boekje? Deze foto ontvang ik graag in een privébericht

2) We hebben voor prepaid inderdaad internetbundels, deze zijn een volledige maand gelding.
Wanneer je deze activeert op bijvoorbeeld op 01-04 kun je op 01-05 weer een nieuwe bundel activeren. Indien je bundel eerder op is, betaal je tot 01-05 het buiten bundel tarief.

Meer informatie over de internetbundels kun je hier lezen.

Ik hoor graag van je. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen rnijborg,

Ik help je graag met je vragen!

1) een prepaid simkaart en je internet thuis kunnen niet aan elkaar gekoppeld worden. Aangezien een prepaid aansluiting volledig anoniem is, en niet geregistreerd kan worden op een adres.

Uiteraard kijk ik het wel graag voor je na, zou je een foto kunnen maken van de bewuste bladzijde in het boekje? Deze foto ontvang ik graag in een privébericht

2) We hebben voor prepaid inderdaad internetbundels, deze zijn een volledige maand gelding.
Wanneer je deze activeert op bijvoorbeeld op 01-04 kun je op 01-05 weer een nieuwe bundel activeren. Indien je bundel eerder op is, betaal je tot 01-05 het buiten bundel tarief.

Meer informatie over de internetbundels kun je hier lezen.

Ik hoor graag van je. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer