Beantwoord

Dual sim toestel met 2 kaarten en 2 providers

  • 29 August 2019
  • 9 reacties
  • 9140 keer bekeken

Reputatie 1
.....Gaat dit werken.... 2 verschillende providers op 1 toestel..??

KPN+Vodafone
icon

Beste antwoord door JanBar 29 August 2019, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Ja hoor. Ik heb zelf ook twee simkaarten van verschillende providers in mijn telefoon. Werkt prima.
Reputatie 1
Dan ga ik dat terzijnertijd uit proberen. bedankt..!
Wel erbij vermelden dat je moet kiezen welke sim standaard de uitbel sim is en welke voor de data verbinding of beiden door dezelfde sim laten afhandelen. Zo zijn er nog wat meer zaken die per dual sim telefoon verschiilen.
Reputatie 1
...van belang om te onthouden, omdat het waarschijnlijk niet 1..2..3 zal lukken.., bedankt alvast..!👍
Reputatie 7
Hoi @RDDPTT V248, dat kan prima inderdaad, zoals JanBar en Galdor ook al zeggen 🙂 Laat je ons tzt weten of het allemaal gelukt is?
Reputatie 7
Mijn zoon heeft een OnePlus 5T met een T-Mobile prepaid in simslot 1 en een KPN Mobiel Internet abonnement in simslot 2.
Dat werkt prima en is ook heel eenvoudig in te stellen.
Reputatie 1
Ik laat het terzijnertijd weten (heeft geen haast) wanneer het gelukt is..!
Reputatie 1
Zoals beloofd zou ik verslag doen, naar het resultaat van >'Dual Sim'< ongeacht welke Provider.
>De Smartfone; 'Xiaomi redmi note 7'<
Het werkt inderdaad, en je kunt de 'simkaart' zo instellen, welke mobiel-Internet en welke voor bellen/sms., en je ziet aan het 'bereikbaarheid-symbool', welke netwerk G2, 3/4 of G5 operationeel is...!
Het maakt dus niet uit welke provider het is...!🌂📤

Reputatie 7
Bedankt voor het delen van je bevindingen 🙂 Fijn om te lezen dat het gelukt is en dat het helemaal zo in te stellen was als verwacht. Veel plezier met jouw nieuwe toestel en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.