Beantwoord

Duur dag bundel internet

• 19 maart 2014
  • 15 reacties
  • 3505 keer bekeken

Hallo volgens kpn site prepaid internet werk een dagbundel 24 uur maar op 18-03-2014 om 20 uur een bundel aangemaakt , controleer op 19-03-2014 om 9 uur mijn bundel niks meer geen bundel meer.

Werkt het nou van 24 uur tot 24uur of werkt het 24 uur zo ik het nu bekijk is de voorlichting niet juist.

Heb een nieuwe bundel moeten aanmaken terwijl volgens de site ik had moeten kunnen interneten tot 20,00 uur op 19-03-2014.

Had ik nu zonder mijn bundel te controleren gaan internetten had ik in het dure tarief gevallen terwijl ik nog van de aangemaakte bundel had moeten kunnen internetten want deze was tot 19-03-2014 geldig tot 20.00 uur.( van aan gemaakt bundel niets verbruikt)

ps heb heden om 10.00 uur een nieuwe bundel aan gemaakt deze zou moeten werken tot 10.00 uur 

20-03-2014 ik ben benieuwd???????????????

icon

Beste antwoord door Menno 25 maart 2014, 15:55

Hallo eier, 

Ik ga dit verder voor je uitzoeken en kom hier in de loop van deze week bij je op terug. 

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De internetdagbundel zelf is 24 uur actief vanaf het moment van activatie. Zie http://www.kpn.com/prive/mobiel/prepaid/voordeelbundels/internet-dagtegoed.htm

Hoe kan het dan dat mijn bundel weg is na na 13 uur na aanmelding ?????????

Heden contact gehad met kpn de dag bundel loopt tot 24.00ur op de dag van aanmaak.

valse voorlichting op site van kpn..........................................

Hallo

Wat ik al heb gemeld is bewaarheid de bundel die ik om 10.00uur had aangemaakt verliep om 24.00 uur dus wat kpn op de site meld wat ook in deze dicussie word vermeld is valse of te wel misleidende voorlichting als je (ik geef maar een voorbeeld) als je om 23.00uur een dagbundel aan maakt vervalt deze om 24.00 uur conclusie dan kan ik maar 1 uur internetten in plaats van 24 uur zo als op site vermeld

(Met Internet Dagtegoed kun je binnen Nederland 24 uur internetten op je mobiel tot een maximum van 100 MB voor slechts € 1,-. Wanneer je bundel binnen 24 uur verbruikt is of is afgelopen, betaal je de resterende uren € 1,02 per MB.

Dit betekend als je af gaat op de site je waarschijnlijk in het dure tarief valt als je na 0.00 uur gaat internetten terwijl je denkt dat je dag bundel nog actief is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie o wie doet hier iets aan .

Reputatie 5
Badge +6
Beste Eier, 

Deze bundel loopt 24 uur nadat je deze hebt aangevraagd, zoals ook op onze site gemeld. Ik wil verder voor je uitzoeken wat er in jouw geval misgaat. Zou je mij in een privé-bericht je mobiele nummer en simkaartnummer willen toesturen? 

Hallo Menno

voor een prive bericht heb ik een link van je nodig stond niet in het bericht.

Nog even over de duur van dagbundel heb 3 medewerkers van kpn gehad alle 3 melde ze dat een dagbundel loopt op dag van aanmaak tot 24.00 uur klopt ook mijn bundel viel weg om 24.00 uur dus wat is nu waarheid ik weet het niet meer in kpn prepaid app viel het weg ,de dag na aanmelding om 14.00 uur weg .

Er is weinig wat goed werkt bij kpn zie ook mijn eerdere conversatie met Bernadette over de hoogte van het te goed als je het op vraagt na aanmaak dan is de melding 15,6 mb tegoed en dat moet 100 mb zijn?

Ik heb twee prepaid internet simmen beide werkt het zo. 

SVP stuur mij even de link naar je prive bericht

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Eier,

bedankt voor je verdere toelichting. Hierbij uitleg over hoe je een privébericht kunt sturen. 

Reputatie 5
Badge +6
Bedankt voor de gegevens. Ik heb aan de hand hiervan nagekeken of je de bundels hebt ontvangen en hoe lang deze actief zijn geweest. Omdat je de 19e aanhaalt in een eerder bericht wil ik deze als voorbeeld nemen. De bundel is niet dezelfde dag om 23:59 stopgezet maar de dag erna. Je heb dus gelukkig voldoende tijd gehad om gebruik te maken van het internet dagtegoed.  

Zo als je in het eerdere bericht ziet op de 20e om 9.00 ur opgevraagt via *130*001# melding u heeft geen dagbundel via mijn dongel op de zelfde tijd u heeft geen dagbundel hoe moet ik nu afgaan op deze meldingen heb dit al eens eerder gehad tijden geleden ook ongeveer zelfde tijden melding u heeft geen dagbundel en kan gewoon een nieuwe aanmaken dus mijn bundel was toen wel weg anders kon ik geen bundel aanmaken.......

ik ga nu een dagbundel aanmaken en zie morgen nog of ik een bundel heb tot 15.00 uur.

Bundel aangemaakt op gaaf tegoed 15.6 mb mogelijk kan je dit controleren?

Reputatie 5
Badge +6
Zou je dit willen opvragen via *130*001#  ?

Opgevraagt via *130*001# opgaaf 15.6 mb op gevraagt via de dongel 15.6 mb via de prepaid app 15.6 mb

Hallo Menno.

Om 8.45 met *130*001# mijn dagbundel gecontroleerd (melding u heeft geen dagbundel via mijn dongel ook geen dag bundel via de prepaid app nog wel maar deze vertrouw ik niet) direct een nieuwe bundel aangemaakt acceptteerde deze dus oude bundel was weg anders kan ik geen nieuwe bundel aan makend

De oude bundel had tot 15.00 uur moeten werken als deze 24.00 uur geldig is.

Maar weer de melding u dag tegoed is 15.6 mb ook via mijn dongel en via prepaid app moet 100 zijn.

Reputatie 5
Badge +6
Hallo eier, 

Ik ga dit verder voor je uitzoeken en kom hier in de loop van deze week bij je op terug. 

Reageer