Beantwoord

Email versturen via 3/4G werkt niet

• 19 maart 2014
  • 1 reactie
  • 4494 keer bekeken

Via mijn prive account kan ik geen e-mail verzenden via het mobiele netwerk of een 'vreemde' wifi. Van alle andere mailaccounts op mijn telefoon (zakelijk, outlook) lukt het wel. Ik heb alle instellingen gecontroleerd en die staan goed. Wat gaat er mis?

image.png

icon

Beste antwoord door Shugosha 19 maart 2014, 09:26

U bent verbonden met het mobiele netwerk van Vodafone die alleen de SMTP server van Vodafone accepteert. In de instellingen de SMTP server aanpassen naar die van Vodafone. De SMTP server is authsmtp.vodafone.nl en gebruikersnaam + wachtwoord zijn je inloggegevens van MyVodafone.

Mocht het niet lukken om te verbinden met deze server dan dient u contact op te nemen met Vodafone.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
U bent verbonden met het mobiele netwerk van Vodafone die alleen de SMTP server van Vodafone accepteert. In de instellingen de SMTP server aanpassen naar die van Vodafone. De SMTP server is authsmtp.vodafone.nl en gebruikersnaam + wachtwoord zijn je inloggegevens van MyVodafone.

Mocht het niet lukken om te verbinden met deze server dan dient u contact op te nemen met Vodafone.

Reageer