Beantwoord

EU 1000mb internetbundel doet het niet

  • 6 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Nu al drie bundels gekocht op twee toestellen! Diet niks. Roaming staat aan en de bundel is geactiveerd. Waarom werkt het nou niet?

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Justin_ 9 augustus 2016, 11:01

Hoi Renate, welkom op het forum! Wat vervelend dat je EU Bundel niet werkt. Wat voor telefoon heb je? Bij een iPhone moet de optie 'EU Internet' uitstaan. Sommige Android toestellen hebben sinds kort ook een soortgelijke knop.

Wil je ook de APN controleren? Die moet staan op portalmmm.nl. Als dit goed staat en je hebt nog geen internet, wil je dan controleren of je telefoon wellicht alleen op 4G staat? Als dat het geval is, kies dan voor 3G.

Mochten bovenstaande tips geen oplossing bieden, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik uit of er misschien iets in onze systemen misgaat.
Hoi Renate, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat je met bovenstaande tips het probleem hebt opgelost? Daar ga ik van uit 🙂 Als je nog ergens tegen aanloopt, dan weet je me te vinden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Renate, welkom op het forum! Wat vervelend dat je EU Bundel niet werkt. Wat voor telefoon heb je? Bij een iPhone moet de optie 'EU Internet' uitstaan. Sommige Android toestellen hebben sinds kort ook een soortgelijke knop.

Wil je ook de APN controleren? Die moet staan op portalmmm.nl. Als dit goed staat en je hebt nog geen internet, wil je dan controleren of je telefoon wellicht alleen op 4G staat? Als dat het geval is, kies dan voor 3G.

Mochten bovenstaande tips geen oplossing bieden, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik uit of er misschien iets in onze systemen misgaat.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Renate, welkom op het forum! Wat vervelend dat je EU Bundel niet werkt. Wat voor telefoon heb je? Bij een iPhone moet de optie 'EU Internet' uitstaan. Sommige Android toestellen hebben sinds kort ook een soortgelijke knop.

Wil je ook de APN controleren? Die moet staan op portalmmm.nl. Als dit goed staat en je hebt nog geen internet, wil je dan controleren of je telefoon wellicht alleen op 4G staat? Als dat het geval is, kies dan voor 3G.

Mochten bovenstaande tips geen oplossing bieden, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik uit of er misschien iets in onze systemen misgaat.
Hoi Renate, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat je met bovenstaande tips het probleem hebt opgelost? Daar ga ik van uit 🙂 Als je nog ergens tegen aanloopt, dan weet je me te vinden.

Reageer