Beantwoord

Eu bundel 500 besteld, maar werkt niet

  • 19 september 2016
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb een eu bundel 500 besteld maar werkt niet. Wel een bevestiging gehad per sms. Wat nu

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Cindy_ 22 september 2016, 09:53

Hallo @Pierre1, als het goed is zijn de problemen met de zichtbaarheid van de buitenlandbundel in MijnKPN opgelost. Je kunt je toestel hiervoor herstarten en dan is de bundel zichtbaar. Mocht je problemen hebben met online komen met de bundel, laat dat dan nog even weten, dan kijken we daar samen verder naar.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @Pierre1, welkom op het forum.

Er is een storing waardoor je de bundel niet in MijnKPN ziet staan, maar wel een bevestiging hebt gehad per sms. De bundel werkt in dat geval wel. Is dit wat er bij jou speelt, of kun je geen verbinding maken met internet? Als dat laatste het geval is, wil je dan:

- Van 4G terugschakelen naar 3G
- Handmatig een ander netwerk zoeken en je toestel herstarten
- EU-internet uitzetten, dataroaming aanzetten

Laat je me weten wat van bovenstaande het geval is? Ik hoor het graag!
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @Pierre1, als het goed is zijn de problemen met de zichtbaarheid van de buitenlandbundel in MijnKPN opgelost. Je kunt je toestel hiervoor herstarten en dan is de bundel zichtbaar. Mocht je problemen hebben met online komen met de bundel, laat dat dan nog even weten, dan kijken we daar samen verder naar.

Reageer