Beantwoord

EU bundels werken niet (meer)

• 2 juli 2016
  • 4 reacties
  • 169 keer bekeken

Hallo, ik ben nu in Spanje en heb momenteel twee actieve EU bundels lopen , de eerste heeft het nooit gedaan en de tweede slechts tijdelijk. Toen ik internetbescherming uit had gezet, verloor ik ook mijn verbinding....heel raar. Aanzetten hielp niet, evenals het toestel aan en uit zetten . Mijn roaming instellingen staan ook gewoon op aan, nationaal en internationaal. Kortom, ik krijg met geen mogelijkheid een internetverbinding terwijl ik zojuist voor €25,- aan bundels heb aangeschaft....wie weet er een oplossing?
icon

Beste antwoord door Justin_ 4 juli 2016, 16:17

Hoi Ralfbrouwn, welkom op het forum! Vervelend dat je EU Bundel nu niet werkt 😞 Op sommige Android toestellen zit tegenwoordig ook een soort EU Internet knop, net als bij de iPhone. Deze moet niet aangevinkt worden. Hieronder een screenshot van hoe het dus niet moet staan:

Kun je ook eens handmatig een netwerk kiezen en je 4G uitzetten? Mocht ook dat niet zorgen voor werkend internet, reageer dan op m'n privébericht . Dan zoek ik voor je uit of er wellicht iets misgaat in onze systemen. Ook kijk ik dan voor je na welke kosten er nu in rekening worden gebracht.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Ik kan dit vinden. EU internet dient uit te staan; roaming aan. Zie ook hier.
ik heb uiteraard al heel wat topics gelezen maar nergens een oplossing kunnen vinden. Ik heb de optie EU internet niet op mijn telefoon, want ik heb een Android toestel (Sony xperia z5) . En roaming staat ook gewoon aan...
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Ralfbrouwn, welkom op het forum! Vervelend dat je EU Bundel nu niet werkt 😞 Op sommige Android toestellen zit tegenwoordig ook een soort EU Internet knop, net als bij de iPhone. Deze moet niet aangevinkt worden. Hieronder een screenshot van hoe het dus niet moet staan:

Kun je ook eens handmatig een netwerk kiezen en je 4G uitzetten? Mocht ook dat niet zorgen voor werkend internet, reageer dan op m'n privébericht . Dan zoek ik voor je uit of er wellicht iets misgaat in onze systemen. Ook kijk ik dan voor je na welke kosten er nu in rekening worden gebracht.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Ralf, je hebt niet meer gereageerd in dit topic of op m'n privébericht. Ik ga er dan ook van uit dat je probleem inmiddels verholpen is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten 🙂

Reageer