EU maandbundel 200 MB slechte verbinding

• 9 februari 2015
  • 1 reactie
  • 198 keer bekeken

Wij hebben een EU maandbundel aangeschaft ivm verblijf in België op werkdagen. In Nederland werkt het mobiele internet op de telefoon, Een LG Nexus 5, perfect. Als we echter de grens over zijn werkt het mobiele internet niet.

Als we de telefoon dan een keer uit en aanzetten werkt het voor ongeveer 1 minuut en dan valt de verbinding weer weg.

In België zitten we op het netwerk van KPN Base.

Roaming op de telefoon staat aan.

Kunt u mij zeggen waarom het mobiele internet in België zo slecht werkt en wat we hier aan kunnen doen? Op deze manier heeft het geen zin om een EU maandbundel te kopen, want om iedere minuut de telefoon uit en aan te doen om gebruik te kunnen maken van internet is niet echt de manier.....

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste Blade357,

Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet werkt zoals dat zou moeten. Wil je je toestel eens instellen op netwerk handmatig zoeken en een ander netwerk selecteren? Ik ben benieuwd of je dan een ander resultaat krijgt, in sommige gevallen wil dit helpen. Mocht dit niet helpen, dan raad ik je aan om de APN te controleren van je toestel. Ik weet dat er bij IOS namelijk de optie "EU Internet" bij is gekomen, deze dient hierbij uitgezet te worden. Ik weet dat je LG niet op IOS loopt, maar zou je dit anders eens willen proberen? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer