Beantwoord

Extra bundel per ongeluk twee keer aangevraagd

  • 8 March 2021
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

2x extra bundel per ongeluk aangevraagd en betaald in een maand.Door onwetendheid.

Zou graag 1x willen annuleren. 
bij voorbaat dank,

Mevr. M Ponman

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 8 March 2021, 20:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kajom, welkom op het forum!
Dat kan gebeuren! Ik kijk graag even met je mee!


Gaat het om prepaid of heb je een abonnement? Bij prepaid kun je maar 1 bundel tegelijk actief hebben, de tweede kun je dan helaas niets mee. Als je een abonnement hebt tellen deze bij elkaar op en ga je de tweede gebruiken als de eerste op is. De houdbaarheidsdatum is wel een maand van de aanvraagdatum.

  • Bij Prepaid: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
  • Bij abonnement: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?