Beantwoord

extra data bundel

  • 21 October 2019
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Badge

Mijn mobiele data was op, dus ik bestelde extra data. Ik had er nog geen gebruik van gemaakt en ook mobiele gegevens uitgeschakeld. Paar uur later krijg ik een sms dat mijn mobiele data op zou zijn. Dat zonder het te gebruiken!!  Vind ik nogal een prijzig geintje... 1250 MB in anderhalve dag, zonder internetverbinding aan te zetten!! Wat gaat hier mis??

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 October 2019, 20:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Daniel, welkom op het forum. 

Dit is simpelweg onmogelijk als je data hebt uitgezet, dat verdwijnt namelijk echt alleen als er verbinding wordt gemaakt met een mast vanaf jouw nummer. 

Op 12 en 19 oktober zie ik 2 bundels van 1000 Mb en op de 19de nog eentje van 250. Daarvan heb je nu nog ongeveer 830 Mb beschikbaar. Ik kan je wel een overzicht toesturen van de tijdstippen waarop er een connectie is gemaakt en data is verbruikt. Waaraan dit is opgegaan kan en mag ik niet zien. 

Heb je ook in je toestel gekeken naar welke app data hebben verbruikt in die periode en hoeveel? Dat zou in ieder geval een indicatie moeten geven.