Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Extra internet mb's

Ik heb vorige maand extra mb's besteld omdat ik ff te kort kwam. Vreemd instellingen ik het dat dit maar 1 maand geldig is. Er zit toch geen ugd op? Raar dat je voor extra dingen betaald en kwijt bent als je het niet op krijgt
icon

Beste antwoord door Jasper 13 februari 2018, 14:34

Hallo bestone1, welkom op het KPN forum! Extra MB bundels zijn inderdaad 31 dagen geldig, dat klopt. Zo'n extra bundel is bedoeld om de maand te overbruggen tot de normale bundel weer is bijgevuld.
Als je elke maand door je eigen bundel heen gaat, zou je ook kunnen overwegen om je bundel te verhogen. Dat is vaak gunstiger dan maandelijks een extra bundel toe te voegen.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hallo bestone1, welkom op het KPN forum! Extra MB bundels zijn inderdaad 31 dagen geldig, dat klopt. Zo'n extra bundel is bedoeld om de maand te overbruggen tot de normale bundel weer is bijgevuld.
Als je elke maand door je eigen bundel heen gaat, zou je ook kunnen overwegen om je bundel te verhogen. Dat is vaak gunstiger dan maandelijks een extra bundel toe te voegen.
Dat is een leuk en vooral makkelijk antwoord. Blijft een feit dat ik minimaal de helft van mijn (zelf betaalde) mb's kwijt ben. Overweeg om toch maar na jaren o er te stappen. Is overigens een aardige melkkoe op deze manier.
Gr
Jaco

Reageer