Beantwoord

Extra kosten naast bundel voor buiten EU

  • 27 July 2019
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Badge
Bundel voor buiten EU gekocht. Bundel 50% gebruikt, maar nu toch melding dat er extra kosten zijn voor bellen vanuit buitenland naar Nederland.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 July 2019, 10:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ab57, Welkom hier! Best wel balen dat je ondanks een extra bundel voor buiten de EU, nu toch extra kosten hebt gemaakt. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Het 06-nummer waar het over gaat kun je achter het klantnummer van je mobiele abonnement plaatsen. Als je dit gedaan hebt, stuur je mij dan in dit topic een bericht? Dan kan ik het z.s.m. oppakken.
Reputatie 7
Badge +19
@Ab57, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Badge
Hallo Marina
nee het issue is nog niet opgelost. Ik heb gechat met een KPN collega, die aangaf dat ik contact moest opnemen nadat de nota was ontvangen.
Ben nu nog op vakantie.
Heb jij een abderr optie?
Groeten Ab
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ab57, Ik heb de mogelijkheden bekeken. Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd. Wil je daarop reageren?

Reageer