Beantwoord

Extra MB bundel niet geactiveerd

  • 26 July 2019
  • 2 reacties
  • 540 keer bekeken

hallo!

Ik ben over mijn maandelijkse mb's heen gegaan en wat ik dan wel ooit eens doe is een extra bundel bijkopen van 1000 of 250 mb. Normaal gaat dit goed, en ik dacht deze keer ook maar dat is niet het geval. ik smste 'NL-EU 1000 AAN' naar 1266. En kreeg zoals gewoonlijk een berichtje terug van KPN:

"beste klant, uw aanmelding is ontvangen. u ontvangt van ons een sms'je zodra de NL-EU bundel 1000 is verwerkt en kan worden gebruikt. Hoeveel u verbruikt kunt u direct zien in de MijnKPN app. Wij Sturen u ook een sms'je bij verbruik van 50%, 75% en 100% van de bundel. Mvg, KPN".

Ik heb deze keer echter geen bericht meer gehad over de geslaagde verwerking en ik kan nog steeds niet gebruik maken van internet. Ook in de MijnKPN app kan ik geen optie meer vinden voor extra bundels, wat ik voorheen wel altijd kon. Ik ga naar extra opties > extra opties wijzigen of toevoegen en krijg dan alleen dit te zien:

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 July 2019, 13:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @hupieee, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zonder internet zit, terwijl je een extra bundel hebt aangevraagd! Heb je nog steeds geen bericht ontvangen hierover? En heb je, misschien een domme vraag, wel je mobiele netwerk aan staan?

Ik kijk het graag even voor je na in onze systemen. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +21
@hupieee, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?

Reageer