Beantwoord

Extra simkaart voor tablet

  • 5 December 2019
  • 5 reacties
  • 3082 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Ik heb een tablet gekocht en nu wil ik

daar een simkaart in, hoe vraag ik die aan ?

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 December 2019, 10:52

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Bert 1955 , je kunt dan een data simkaart aanvragen die met 097 begint alleen voor datagebruik en niet om te bellen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bert 1955 
Klopt wat Jan zegt, maar hij vergeet je te vertellen hoe je er aan komt :sunglasses:
Even bellen met 0800 0402.
Je kunt ook wachten tet webcare dit overneemt, maar het is momenteel wel druk.
In dat laatste geval, mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Bert 1955, bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je een simkaart voor in je tablet wil, kan je kiezen voor een Mobiel Internet abonnement. We hebben de keuzen tussen 1GB en 10GB, voor verschillende prijzen. Afhankelijk van een paar dingen. Wil je een 2-jarig, 1-jarig of maandelijks opzegbaar abonnement, en heb je al een KPN internet abonnement? Dan komt het abonnement ook in aanmerking voor € 5,00 korting. Bij een extra KPN mobiel nummer krijg je ook nog de optie MB's delen erbij. Je kan met een 097-nummer trouwens niet bellen!

Je kan dit uiteraard ook via de klantenservice aanvragen :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@Bert 1955, heb je inmiddels genoeg informatie ontvangen en een keuze gemaakt? Ik hoor het graag als je toch nog vragen hebt :wink:

Reputatie 1

Hallo Susan,Ik ben er helemaal uit

alles werkt perfect. 

 

M.vr.gr Bert

Reageer